וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: פורטוגל ניצחה את לוקסמבורג 1:2

המארחים הובילו במפתיע משער של דה מוטה בדקה ה-13, אבל רונאלדו (28) ופוסטיגה (54) הפכו. רוסיה-צפ' אירלנד 0:2

עוד לפני שנבחרת ישראל עלתה לדשא בבאקו לפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014, יצא בית ו' לדרך עם משחק הבכורה הרשמי של פאביו קאפלו כמאמן נבחרת רוסיה, שלא התקשתה בבית עם 0:2 מול צפון אירלנד. במשחק נוסף, פורטוגל התקשתה מאוד בניגוד לציפיות במשחק החוץ שלה בלוקסמבורג, וכריסטיאנו רונאלדו וחבריו עבדו קשה לפני שניצחו 1:2.

רוסיה - צפון אירלנד 0:2

בדומה לנבחרת רוסיה, גם פאביו קאפלו עבר לאחרונה תקופה בינונית במקרה הטוב, אך לפחות במשחק פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל, הם לא נתקלו בבעיות מיוחדות מול צפון אירלנד. רוסיה לא הרשימה יתר על המידה, אך מספר דקות טובות במחצית הראשונה, וכמה פעולות אישיות חיוביות, הביאו לניצחון קל. צפון אירלנד, מנגד, כמעט ולא ניסתה לתקוף ושלחה מעט מאוד שחקנים להתקפה.

רוסיה פתחה בניסיונות להשיג שער ראשון, כשאלן דזגאויב מצא פעמיים בכדורי עומק את קרז'אקוב, שלא הצליח לסכן באופן ממשי את השער של רוי קארול, למרות שקיבל הזדמנות פז נוספת מולו בדקה ה-13, אך בעט מתוך הרחבה ליד הקורה.

מהלך מצוין של רוסיה בדקה ה-28 החל שוב מהרגליים של דזגאוייב, כשקרז'אקוב המשיך עם פס רוחב ופאיזולין מזניט סנט פטרסבורג, בהופעה שנייה בלבד במדי הנבחרת, העלה את רוסיה ליתרון 0:1. רוסיה כמעט ועלתה כבר ל- 0:2 בדקה ה- 33, כשרומן שירוקוב החמיץ מול קארול, וקרז'אקוב המשיך בנגיחה מעל השער. צפון אירלנד, שכמעט ולא שלחה שחקנים קדימה, בעטה לראשונה לשער, כשקייל לאפרטי בעט מרחוק חלש לידיים של אקינפייב.

בפתיחת המחצית השנייה ואסילי ברצוסקי, ניסה להבקיע, כשנגח הגבהה מכדור קרן בסמוך לקורה. קפאלו הפתיע כשהחליף את השחקן הבולט במגרש, אלן דזגואייב, כבר בדקה ה-60, לטובת אלכסנדר קורוקין. רוסיה לא הצליחה לתקוף את השער, ומנגד, צפון אירלנד הגיעה להזדמנות לא רעה, כאשר סטיבן דיוויס בעט מסוף הרחבה וסחט הדיפה מאקינפייב.

ולדימיר ביסטרוב עם מבצע אישי יפה הוכשל על סף הרחבה, אך הבעיטה המצוינת של קרזא'קוב חסר המזל ניתזה לקורה. בדקה ה-77 קוקורין המחליף הוכשל ברחבה על ידי קרייג' קת'קארט, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. שירוקוב תירגם את הפנדל לשער קל, ורוסיה עלתה ל- 0:2. צפון אירלנד כמעט והגיבה עם שער, כשגארת' מקולי נגח כדור מצוין, אך פאיזולין, שכבש את הראשון, הציל מהקו.

לוקסמבורג - פורטוגל 2:1

קשה לזכור את הפעם האחרונה בה נבחרת מסוימת פותחת קמפיין, וכל העיסוק סביבה הוא אך ורק בשחקן אחד. כזה הוא המצב של נבחרת פורטוגל, שנאלצת להתמודד בשבוע החולף עם טירוף כריסטיאנו רונאלדו ועתידו בריאל מדריד. כמעט כל שחקן בסגל הפורטוגלי נשאל על מצב הרוח של הכוכב הגדול, שבכלל לא התאמן עד היום בשל פציעה בברך אותה הוא סוחב. עם זאת, רונאלדו היה כשיר ועלה בהרכב של פאולו בנטו, בסופו של דבר הוא גם הבקיע.

דווקא חבריו של רונאלדו מההגנה של פורטוגל נראו פחות מרוכזים, כי אין סיבה אחרת להסביר את השער הראשון במשחק, שהיה למעשה שער יתרון של המארחים מלוקסמבורג. בדקה ה-13 הוגבה כדור מצד ימין של המגרש לצד השני, דניאל דה מוטה, שחקנה של דודלאנז', עצר עם החזה בקצה של הרחבה, והמשיך בפצצה לשער כדי לקבוע 0:1 מדהים.

בדקה ה-28 ההגנה הלוקסמבורגית הסתבכה על קו ה-16 שלהם. ז'ואו מוטיניו חטף כדור והכניס אותו במהירות לכריסטיאנו רונאלדו, שבהחלט נראה מרוכז בעמדה הטבעית שלו וכבש כדי לקבוע 1:1. מאז ועד לשריקת הסיום של המחצית הראשונה, הכדורים של כריסטיאנו רונאלדו פגשו פעמיים את הקורה של שוער לוקסמבורג, אבל זה לא עזר לפורטוגל ששחקניה ירדו די המומים לחדר ההלבשה.

במחצית השניה פורטוגל נראתה יותר טוב, ובדקה ה-54 זה בא לידי ביטוי. בתפקיד המבשל היה זה שוב מוטיניו, שהגביה כדור מצד ימין לכיוונו של הלדר פוסטיגה, שהקפיץ עם הראש, הסתובב לכיוון השער, והפציץ פנימה בדרך ליתרון 1:2 לפורטוגל - תוצאת הסיום של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully