וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי נותח במשך חמש שעות והועבר להתאוששות

מאמן הפועל ת"א חש בטוב ומצבו יתבהר ברביעי. אלימלך: "מכשול שיחבר אותנו כמשפחה". תאומים: "מחבקים ומתפללים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי נותח היום (שלישי) במשך כחמש שעות בבית החולים איכילוב והועבר להתאוששות. שירזי יישאר בימים הקרובים בבית החולים. בסביבתו של שירזי טוענים כי המאמן חש בטוב והוא מתקשר עם בני משפחתו ועם רופאיו. ביום רביעי תתקבל הערכה ברורה יותר לגבי מצבו הרפואי וכמה זמן הוא יזדקק להחלמה.

כזכור, המאמן סבל בתקופה האחרונה מבעיה רפואית ואתמול עבר סדרת בדיקות בבית החולים שגילתה כי הבעיה חמורה מסברו תחילה. מטרת הניתוח שעבר שירזי הייתה אבחון מדויק של מצבו הרפואי.

מהפועל תל אביב נמסר כי כל שחקני הקבוצה, צוות האימון, המנכ"ל אמיר לובין וחבר הדירקטוריון משה תאומים הגיעו לבית החולים כדי לתמוך במשפחה. גם הבעלים חיים רמון יגיע לבקר את המאמן כשיחזור נחו"ל.

תאומים: "המועדון מחזק את ידיה של משפחת שירזי ומחבק את המאמן לאחר הניתוח שעבר. כולנו במועדון מתפללים להחלמתו המהירה ומחזיקים אצבעות לשובו להובלת הקבוצה. לבקשת המשפחה, המועדון יכבד את פרטיות האירוע והוא מקווה כי כולנו נדע לאפשר לניצן להחלים בשקט ובפרטיות הראויה".

אתר האינטרנט הרשמי ועמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב פתחו איזורים מיוחדים בהם ניתן לשלוח איחולי החלמה לשירזי וכבר נרשמו אלפי כניסות מכל רחבי הארץ והעולם".

מוקדם יותר, לצד ההלם וההמתנה הדרוכה בנוגע למצבו של מאמן הקבוצה, ערכה הפועל תל אביב אימון, בו השתתפו לראשונה שניים משלושת שחקני הרכש החדשים. מדובר בבלם הסרבי ניקולה פטקוביץ' ובתומר בן יוסף שהגיע לאחרונה מבית"ר ירושלים. גילי ורמוט, שחזר למועדון, נמצא עם נבחרת ישראל בהכנה לקראת אזרבייג'אן, ולא השתתף באימון.

ההלם ניכר על פניהם של השחקנים וכמובן גם על פניו של עוזר המאמן שביט אלימלך, שניהל את האימון. "ניצן זה מעבר לעוזר מאמן-מאמן", הסביר אלימלך. "זה מישהו שגדלתי איתו. ראיתי אותו כמה דקות לפני הניתוח והוא משדר אופטימיות כמו שניצן יודע. הוא בן אדם חזק והוא יעבור את זה איתנו ביחד. כשאני אומר איתנו אני מתכוון למשפחת הפועל תל אביב. אנחנו נחזק אותו ונעבור את זה".

אלימלך הוסיף: "אמרתי לשחקנים שיש כדורגל והחיים ממשיכים. יש עשייה. דיברתי עם ניצן ואנחנו נעשה עשייה ונשתף אותו. מחכים לו שיחזור כמה שיותר מהר. יש פה חבר'ה שהם לא ילדים, הם יודעים שהחיים מתפתחים לכיוונים לא כמו שאנחנו רוצים. זה מכשול שיכול גם לחבר את המשפחה. הפועל תל אביב תעזור לניצן לצאת מזה".

עוזר המאמן הודה כי שירזי לא האמין שמצבו הרפואי חמור: "לא חשבנו שהמצב גרוע והוא יזדקק לניתוח. התרכזנו בכדורגל וחשבנו שכדורים יעזרו. יש הפתעות בחיים ולצערנו הפתעות יכולות גם לא טובות, אבל נתמודד. לא רוצה לחשוב על תסריט שניצן לא חוזר להפועל תל אביב. אני חושב על תסריט שאנחנו ממשיכים בדרך שלו והוא נדבק אלינו בחזרה והפועל תל אביב תעוף כמה שיותר קדימה".

הקפטן וואליד באדיר הוסיף: "המצב לא הכי טוב, אבל אנחנו מקווים שיהיה בסדר והוא יעבור את הניתוח בשלום. נהיה חכמים עוד יומיים, נדע מה קורה ואז נדבר. אנחנו באים לשעתיים-שלוש להתרכז בכדורגל ואחר כך הראש אצלו. אנחנו עוברים ימים קשים מאוד, אבל אנחנו שחקני כדורגל מקצועניים ומשלמים לנו משכורות. אני רוצה לאחל לניצן החלמה מהירה ושיחזור אלינו כמה שיותר מהר. אנחנו מחזיקים לו אצבעות ואני מקווה שהוא יחזור למשפחה שלו ולבית שלו, זה יותר חשוב מהכל. שביט ולובין דיברו איתנו. אנחנו יודעים מה קורה עם ניצן. הוא בן אדם מיוחד".

שחקני הפועל תל אביב ניקולה פטקוביץ', תומר בן יוסף. קובי אליהו
שחקני הרכש החדשים. פטקוביץ' ובן יוסף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully