וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "היה חשוב לנצח, אבל יש הרבה חומר למחשבה"

מאמן בני יהודה מרוצה משלוש הנקודות נגד הפועל ר"ג, אבל פחות מהיכולת בחלק הקדמי. עוז ראלי קיבל שחרור מאומוניה

בבני יהודה נרשמה הערב (שבת) שביעות רצון מניצחון הליגה הראשון של הקבוצה העונה, 0:1 על הפועל רמת גן במחזור השני בליגת העל. פדרו גלבאן כבש בבעיטה חופשית ארוכה בדקה ה-77 והעניק לקבוצה שלוש נקודות שהשכיחו יכולת חלשה של הקבוצה ברוב דקות המשחק.

"היה חשוב לנו לזכות בשלוש נקודות, שייתנו לנו אפשרות לתקן את הליקויים במהלך הפגרה", סיכם המאמן דרור קשטן, "בהחלט קשה לשחק נגד קבוצה שמסתגרת בחלק האחורי ובונה על כדורים ארוכים. לא הצלחנו לפצח את המערך של רמת גן, לא ייצרנו מצבי הבקעה, ולא בעטנו מספיק לשער וזה חומר למחשבה כי צריך לדעת לשחק גם נגד מערכים".

קשטן הוסיף :"הספסל שלנו קצר, אבל אנחנו מתנהלים עם מה שיש לנו כרגע. אמור להגיע השבוע שחקן למבחנים (אדם הרפקה הונגרי ר.ב) ואור ברוך צפוי להצטרף. סארי פלאח הגיע ולאט לאט הספסל יתארך ויהיו עוד אפשרויות תמרון".

מאמן הפועל רמת גן, פרדי דוד, אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד. הגענו למצבים, עשינו התקפות יפות ואיינוגבה לקח כמה כדורים שכמעט נכנסו. זו אכזבה כי במשך 180 דקות קבוצות כמעט לא מגיעות מולנו למצבים ובסוף אנחנו בכל זאת מפסידים. אני מקווה שלקבוצות יהיה קשה מאוד לשחק נגד הפועל רמת גן העונה. ברגע שנבקיע שער ראשון, משהו ישתחרר".

אגב, שחקן בני יהודה עד תום העונה שעברה, עוז ראלי, קיבל פיצוי כספי מאומוניה ניקוסיה במדיה הוא חתם בקיץ והפך לשחקן חופשי. ראלי נכח היום במשחק ביחד עם דין מורי, שימריא ביום רביעי להולנד ויצטרף לויטסה ארנהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully