וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את הפועל ר"ג 0:1

פדרו גלבאן ניצל טעות בהגנה האורחת בשביל לכבוש בדקה ה-77 ולהעניק לזהובים שלוש נקודות. ארחיפוב הפציץ למשקוף

בני יהודה רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה ראשון לעונת 2012/13, עם 0:1 על הפועל רמת גן במחזור השני בבלומפילד. פדרו גלבאן - מי אם לא הוא - מצא את הרשת בדקה ה-77 עם הרבה עזרה מהשוער האורח איתי ארקין, וזה הספיק לשלוש נקודות.

למרות הניצחון, אצל הזהובים בלט מאוד החיסרון בחלוץ. הקבוצה של דרור קשטן אמנם החזיקה יותר בכדור, אבל התקשתה לייצר מצבים וההצבה של ננאד מרינקוביץ' בחוד חשפה שוב את הצורך הגדול בחלוץ אמיתי ואת החיסרון של הסרבי בעמדה הטבעית שלו בקישור. קשטן נאלץ לבצע היום חילוף מוקדם לאחר שחסן אבו זייד נפצע ונס זמיר נכנס במקומו, אבל האחרון היה חלש מאוד, לא תרם דבר למשחק של בני יהודה והוחלף בעצמו על ידי החלוץ איציק נאש.

לאורדונים זהו הפסד 1:0 שני ברציפות ואם זה להפועל תל אביב התקבל בהבנה, הפעם פרדי דוד ושחקניו יכולים להיות מאוכזבים. רמת גן אמנם לא שלטה במגרש, אבל הייתה לא פחות מסוכנת מהיריבה שלה ואנטון ארחיפוב אף הגיע להזדמנות מצוינת והפציץ למשקוף. למרות ההפסד, נראה שלא רחוק היום בו רמת גן תתחיל לצבור נקודות.

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן, עם אמיר עגייב. ברני ארדוב
ניצחון דחוק, אבל ניצחון. גלבאן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 18: צ'קאנה העלה כדור קרן, הכדור הגיע לדויד מנגה שבעט מקרוב מעל השער.

דקה 21: אבו זייד נפצע והוחלף על ידי נס זמיר. חילוף מוקדם ובלתי מתוכנן של קשטן.

דקה 36: ישראל זגורי סיים מבצע יפה באגף השמאלי עם הגבהה מדויקת לראש של מנגה, אבל החלוץ הצעיר נגח מקרוב סמוך לקורה והחוצה.

דקה 44: כדור שנהדף מהגנת רמת גן הגיע לעזוז, שמ-18 מטר בעט כדור חזק מימין לשמאל, ארקין התעופף והדף.

דקה 65: צ'קאנה העביר כדור רוחב מצוין לרחבה, ארחיפוב המחליף הגיע ראשון לכדור, אבל הפציץ למשקוף מחמישה מטרים. החמצה גדולה של האורחים.

דקה 77: גול! גלבאן העביר כדור ארוך מכ-35 מטרים, ארקין קפץ לכדור ביחד עם עוד כמה שחקנים, פספס והכדור נעצר ברשת. 0:1 לבני יהודה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד (נס זמיר, 21/איציק נאש, 68), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, אמיר עגייב (סתיו פיניש, 79), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, קרלוס צ'קאנה (אביב עזריה, 83), אופיר חמו (אנטון ארחיפוב, 58), ישראל זגורי (מיכאל זנדברג, 66), דויד מנגה.

שוער הפועל רמת גן, איתי ארקין, לצד שחקן הקבוצה, יוגב בן סימון. ברני ארדוב
טעות שעלתה בהפסד. ארקין ובן סימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully