וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר: "אי אפשר לתקן הכל בבת אחת"

30.8.2012 / 13:45

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, מיטש גולדהאר הכריז: "בונים קבוצה לטווח ארוך". על האפשרות לקבוצת אוהדים: "קשה להצליח עם שותפים". קרויף: "התפקיד שלי הוא להיות לא מרוצה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב, שממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שני (20:50, ערוץ 1), עורכת בשעה זו את מסיבת העיתונאים החגיגית לקראת פתיחת העונה. מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, ג'ורדי קרויף ושאר חברי הצוות המקצועי בשיחות עם התקשורת.

הצהובים עברו שבוע סוער, שהחל בניצחון על מכבי חיפה (1:2) במחזור הראשון בליגת העל, ונמשך בצירופם של שני שחקני רכש חדשים להגנה: הבלם סטיב גורי (שיכול לשחק גם כמגן שמאלי) והבלם איתן טיבי (שהגיע אחרי הבוררות עם קרית שמונה), שערכו היום אימון בכורה. כמו כן, הצהובים מרגישים הקלה אחרי שחרורו הסופי של ברק יצחקי, שחתם באנורתוזיס הקפריסאית.

מיטש גולדהאר עם אוסקר גרסיה, ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
פותחים עונה בחיוך. גולדהאר, גרסיה וקרויף/ברני ארדוב

גולדהאר פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "עשינו השנה שינויים נרחבים. המטרה הייתה להחתים את האנשים הנכונים למשימה, שמטרתם היא לשדרג את הקבוצה מבחינת תזונה, טקטיקה, כושר גופני, סקאוטינג וכל מה שקשור למקצוענות. אנחנו רוצים לבנות תרבות חדשה של מקצוענות ומוסר עבודה. השינויים ייעשו השנה, ביחד עם הצוות הזר שהצטרף, שיעבוד עם הצוות המקומי".

"המטרה היא גם לשפר את מחלקת הנוער, בתקווה שתייצר שחקנים בכירים", הוסיף הבעלים. "כמובן שעל המגרש נרצה להעמיד קבוצה תחרותית, שתתחרה על כל התארים. בהנהלה נעשה שינויים ארגוניים, שישפרו את השירות לאוהד - גם במהלך המשחק, וגם במהלך כל העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סטיב גורי, איתן טיבי, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שני שחקני הרכש החדשים. איתן טיבי וסטיב גורי/ברני ארדוב

גולדהאר נשאל על חוסר היכולת של הקבוצה לזכות בתארים: "היו לנו כמה הישגים, והם בבניית היסודות להצלחה ולתארים. כמובן שהמטרה שלנו היא להתמודד על כל התארים. אבל אנחנו עדיין בתחילת הבנייה של הארגון. יש סימנים חיוביים של התקדמות בכיוון הנכון, ונקווה שהשנה נהיה תחרותיים יותר מאשר בשנה שעברה".

"אני מודע לעובדה שהיו לנו חוסר הצלחות", הוסיף הקנדי. "יש סיבות לכך שמכבי לא הצליחה, ואנחנו מנסים לעבוד על הסיבות האלה. זה תצריף מורכב, אי אפשר לתקן הכל בבת אחת, אבל אנחנו בונים יסודות להצלחה לטווח ארוך. כן, אני מבקש סבלנות. יש בעיה עם בקשה לסבלנות, שאנשים צריכים לשמוע את הבקשה הזאת שוב ושוב. אבל אני מקווה שלאט לאט האוהדים יראו תוצאות לשינויים. אנחנו רק בהתחלה, וכשהגעתי אמרתי שזה ייקח זמן, אולי שש או שבע שנים. אבל אנחנו מתקדמים לעבר המטרה".

גולדהאר התייחס לאפשרות לבניית איצטדיון חדש: "כן, זו המטרה. אבל קודם אני רוצה לבנות קבוצה, ורק אחר כך אבנה איצטדיון". גולדהאר נשאל על החשש שיעזוב: "כרגע אין לי שום כוונה לעזוב את מכבי, רק התחלתי. מאז שהגעתי, אני לומד. ההחלטות שאני מקבל עכשיו מבוססות על כל מה שלמדתי. אני חושב שזו הייתה הדמנות מצוינת להביא צוות כישרוני כזה למכבי ולכדורגל הישראלי, כולם מרוויחים מהמקצוענות שמגיעה לליגה".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מאז שהגעתי, אני לומד". גולדהאר/ברני ארדוב

על האפשרות למעורבות האוהדים כפי שהיה בבית"ר והפועל תל אביב אמר גולדהאר: "אני לא בטוח שהאוהדים היו רוצים להיכנס לשותפים. כרגע אין לי שום כוונה לעבור לשותפות עם האוהדים. כשקניתי את הקבוצה היו מספר שותפים, והמטרה שלי הייתה לרכוש את 20 האחוזים הנותרים. קשה לעבוד עם שותפים ולבצע תהליכים, כך שכרגע זו לא המטרה שלי. המועדון מעוצב בצורה פשוטה מאוד. כשאתה מביא גורמים נוספים, זה מקשה על ההתקדמות. אני לא חושב שזו הדרך הנכונה".

גולדהאר נשאל האם הוא מרגיש בשינוי כלפיו מהרגע שהגיע לישראל, וענה בקצרה ובתמציתיות: "לא". . לגבי ברק יצחקי אמר הבעלים: "אנחנו שמחים שברק חתם בקבוצה חדשה, אנחנו עדיין תחת חוזה איתו, ונעקוב אחר ונאחל לו בהצלחה. נראה מה ימים יגידו".

ג'ורדי קרויף נשאל על ההתרשמות שלו עד עתה מהקבוצה והשיב: "התפקיד שלי הוא להיות לא מרוצה, תמיד לדרוש יותר, תמיד לבקש להשתפר. זה לא רק עם שחקנים חדשים, אלא עם הסגל הקיים. הכדורגל אף פעם לא נרדם, אני תמיד מנסה לשפר אותנו. לא רק בקטע המקצועי, אלא גם בתחומים של ציוד, עזרים טכנולוגיים, מתקנים. לא אגיב בפומבי על שחקנים כאלה או אחרים".

ג'ורדי קרויף עם הקמע החדש של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"התפקיד שלי הוא להיות לא מרוצה". קרויף/ברני ארדוב

קרויף נשאל האם הוא מוערך על ידי התקשורת, והאם מתייחסים אליו בציניות כשמשווים את מכבי לברצלונה ומדברים על הטיקי טאקה: "לשמחתי, אני לא קורא את התקשורת, זה נותן לי הרבה שקט. טיקי טאקה זה תהליך של 30 שנה. זה לא מציאותי לבנות דבר כזה. אנחנו מנסים להטמיע את הגישה שלנו. תמיד ננסה לנצח, לא נלך על תיקו. נרצה להביא מנטליות של מנצחים. טיקי טאקה זה לא מציאותי, יש רק קבוצה אחת שכרגע יכולה לעשות את זה. לא צריך לנסות להיות ברצלונה, אלא מכבי".

אוסקר גרסיה הוסיף: "כשאנשים חדשים מגיעים, לוקח זמן עד שמבינים מה הוא רוצה, מה הציפיות שלו. בהנהלה יודעים מה הכוונות שלי, וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully