וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "העונה נחלשנו בצד הטקטי"

תהל אלון

28.8.2012 / 15:51

דני עמוס מוכיח בתחילת העונה שהוא לא תופעה חולפת, אבל מודה שרוח החופש החדשה במועדון היא לא לטעמו

בדבר אחד עירוני קרית שמונה יכולה להיות רגועה. דני עמוס ממשיך את היכולת המצוינת שלו גם העונה. מי שפקפק בשחקן העונה וטען שמדובר בתופעה חולפת, מקבל מעמוס יכולת לא פחות טובה עם תחילתה של 2012/13. הוא מציל את הקבוצה כמעט בכל המשחקים באירופה, ובלעדיו, לא בטוח שקרית שמונה היתה מגיעה עד הלום במוקדמות ליגת האלופות. ללא ספק, המניה הבטוחה.

אלא שעמוס עומד השנה בפני מציאות חדשה. מציאות שבה קרית שמונה פחות שמה דגש על משחק ההגנה, מה שמשאיר אותו לא אחת בפני המון מצבים קשים. עמוס מבין שיש בכך לא מעט יתרונות לקבוצה שרוצה לשחק כדורגל יותר התקפי, אבל מודה שהוא לא ממש מתלהב מזה. " בעונה הקודמת הייתה לנו מסגרת מאד ברורה. השנה יש לנו יותר חופש. שחקנים יותר חופשיים להביע את עצמם גם מחוץ למסגרת הקבוצתית", אומר עמוס. "יש שחקנים שזה טוב להם ויש שחקנים שזה פחות טוב. מצד אחד זה כיף, מצד שני זה לא תמיד טוב. לי למשל החופש הזה לא עושה טוב, אני צריך להיות יותר במסגרת. מעבר לכך אי אפשר להגיד שזה רע. חלק משמעותי מהמועדון עזב ואנחנו צריכים לעשות את ההסתגלות לתנאים החדשים".

דושאן מאטוביץ' שחקן עירוני קרית שמונה עם דני עמוס. אדריאן הרבשטיין
צריך להיות יותר במסגרת. דני עמוס בשבת/אדריאן הרבשטיין

איך זה להיות באירופה?

"הנסיעות לא קלות, אבל זה חלק מהטוב. זה מביא אותי למקומות שרציתי להיות בהם בתור ילד. כל הזמן ששיחקתי רציתי להגיע למקומות האלה. אני נהנה מזה שיש הרבה משחקים ולהיות יותר עם החבר'ה. עושה רושם שהעונה תהיה חיובית".

תסכים איתי שמבחוץ זה נראה שהעונה יש לך הרבה יותר עבודה בהגנה?

"נכון, יש בעיה, אבל אני לא מודאג ממנה. נחלשנו קצת בצד ההגנתי והטקטי, והחזרה להגנה לוקה בחסר. אבל אני מאמין בחבר'ה וסומך עליהם שיחזרו לעצמם ולדברים הבסיסיים. שיגיעו למה שהיינו. נעבוד קשה כדי לשפר את זה ולחזור להיות אותה קבוצה שקשה להגיע לקו האחורי שלה".

חיזוק בהגנה יעשה את השינוי?

"עוד בלם יעזור לנו כדי לשלב בין שני המפעלים. אסור לשכוח שחלק חשוב מההגנה שלנו, בראיין חרסיסיץ, פצוע והוא עוד יחזור, בראיין תורם המון להגנה, אבל כן, עוד בלם יעזור מאד לעשות את השינויים. מעבר לכך, הבלמים שיש לנו היום הביאו אותנו למקום המדהים שאנו נמצאים בו".

גם השנה תרוצו לאליפות?

"אני חושב שנרוץ בחלק העליון של הטבלה, לא יודע בקשר לאליפות. גם בשנה שעברה לא כיוונו לשם. אנחנו מכוונים לחלק העליון של הטבלה".

אתה לא חושב שאחרי הזכייה בעונה שעברה, זאת הסתפקות במועט להגדיר חלק עליון כמטרה?

"אני לא חושב שזאת הסתפקות במועט להיות בחלק העליון. אם הייתי אומר פלייאוף אמצעי, אז זה אומר להסתפק במועט, אבל המטרה היא להיות עם החבורה המובילה ולנסות להגיע הכי גבוה שאפשר".

שחקן בית"ר ירושלים לירון דיאמנט מבקיע מול שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס. אדריאן הרבשטיין
"החזרה להגנה לוקה בחסר". לירן דיאמנט מבקיע מול עמוס את השוויון הזמני של בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

מה הסיכויים שתצליחו לעבור את באטה בוריסוב ולמחוק הפרש של שני שערים?

"אני מאמין שיש סיכוי גבוה, אנחנו צריכים לשחק טקטי ועם המון הקרבה".

זאת תהיה תחושת פספוס ענקית להגיע כמעט עד הבאר ולא לשתות ממנה?

"נכון, זאת תהיה תחושת פספוס אם לא נגיע לליגת אלופות, אבל אסור לשכוח את הדרך וההישג שעשינו כשהגענו עד לפה. בכל מקרה, תהיה לנו עוד עונה אירופית ארוכה, אבל אנחנו מכוונים לניצחון".

מה אתה לוקח ממשחק ליגה האחרון עם בית"ר, את הביטחון מהניצחון או את החשש מהיכולת במיוחד במחצית השנייה, בה הגיעו להמון מצבים מולכם?

"אני בוחר לקחת את הביטחון מהתוצאה הסופית. מול בית"ר שיחקנו מדהים בעשר הדקות הראשונות, זאת הייתה חוויה לראות את זה. מצד שני שיחקנו פחות טוב ממה שאנחנו רגילים. עם הניסיון, נלמד איך לשלב טוב יותר בין אירופה לליגה. תהיה לנו עונה אירופית ארוכה. כרגע זה די חדש לנו".

הערב (21:45, ספורט5 ו-HD): קרית שמונה - באטה בוריסוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully