וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "צריך עוד קשר אחורי, גם במחיר שינוי השיטה"

28.8.2012 / 9:07

ביקורת במכבי חיפה על החולשה בחוליית ההגנה. חן עזרא: "לא הגיע לנו להפסיד". חצים לעבר שיימן, אזולאי יעבור לבני יהודה?

מגד גוזני

לא כך ציפו במכבי חיפה לפתוח את העונה. ההפסד 2:1 למכבי תל אביב אתמול (שני) גרם לאכזבה רבה בקרב ההנהלה הבכירה של המועדון שישבה אתמול ביציע הכבוד וחלק מהשחקנים השמיעו ביקורת מסוימת על מידת ההתאמה של כמה מהם לשיטה של ראובן עטר.

"נחשפה כאן בעיה שצריך לחשוב איך פותרים אותה", אמר אחד מהם. "ראיתם מה קורה כשמחלקים את האחריות בהגנה לשחקנים יצירתיים כמו גולסה, או שמשחקים עם קשר אחורי אחד, או בחלק מהמשחק שלנו בלי קשר אחורי בכלל. העורף יותר מדי פרוץ במצב הזה. צריך לדעת איך לשחק בשיטה כזאת ואתמול הקבוצה לא שיחקה כמו שראובן ציפה ממנה. בכל מקרה, צריך לשקול להביא עוד קשר אחורי, אולי לצד תמיר כהן שהציג יכולת טובה. גם במחיר של שינוי קטן בשיטה".

על פי הדברים הללו, חלק מהשחקנים סבורים שהמערך הנוכחי, 4:3:2:1, הוכיח שהקבוצה זקוקה לקשר אחורי נוסף בהרכב. עובד אנסה הגנאי יחל להיבחן היום בקבוצה, בתקווה שזה השחקן שעטר מחפש. למרות הדברים, במועדון היו סבורים שהקבוצה הייתה ראויה לנקודה במשחק הזה. חן עזרא ואדין צוצאליץ' היו מבין הבודדים שזכו למחמאות על יכולתם.

לאחר המשחק נשמעה ביקורת מקצועית על היכולת שהפגין שמואל שיימן, שמשחק ההגנה שלו לקה בחסר. גם מאנדריי פיליאבסקי לא נחסכה ביקורת. על פי המשחק אתמול, ייתכן מאוד שגוטמן יחפש מגן שמאלי אחר להרכב שלו לקראת המשחק באזרבייג'אן. טאלב טואטחה, שסיכם שלשום על חוזה חדש ויחתום השבוע, אמור לקבל את המפתחות במשחק הקרוב מול קריית שמונה ולהיכנס להרכב. לגבי גולסה, במועדון מצפים ממנו לגלות יכולת גבוהה בהרבה, אבל שחקנים בקבוצה טענו כי הוא לא מסוגל לבוא לידי ביטוי בתפקיד הנוכחי שלו, שמצריך ממנו גם אחריות הגנתית. לאחר שתמיר כהן התחלף אתמול התבקש גולסה לשמש כקשר אחורי לכל דבר. "זה לא תפקיד שמתאים לו", אמרו.

החלוץ שלומי אזולאי, ששוב לא נכנס אתמול כמחליף, מאוכזב ממעמדו. לאחרונה הכריז השחקן שהוא לא מתכוון לעזוב, אבל בבני יהודה לוחצים על השחקן לעבור, וייתכן שלאור ההבטחה להפוך לשחקן מפתח אצל הזהובים, הוא ישנה את דעתו ויעבור לשכונה. פגישה בעניין צפויה להתקיים השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully