וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "למרות הניצחון, יש לנו עוד הרבה עבודה"

במכבי ת"א לא יצאו מגדרם אחרי ה-1:2 על חיפה: "יש מגמת שיפור". 4 שחקנים חדשים יצורפו: גורי יחתום, בן שושן מועמד

מגד גוזני

מכבי תל אביב שלחה אמש (ראשון) הצהרת כוונות לקראת המשך העונה, כאשר גברה 1:2 על מכבי חיפה במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה של ליגת העל. 14 אלף הצופים שנכחו בבלומפילד המחודש נהנו משתי קבוצות שהציגו משחק קצבי יחסית, עם הרבה אירועים ליד שני השערים. המאמן אוסקר גרסיה, שעבר בהצלחה את טבילת האש בליגה, הצטרף אחרי שריקת הסיום לשחקניו ויחד הם הודו לאוהדים על התמיכה במהלך המשחק.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
ניצחון חשוב, אבל רק ניצחון אחד. במכבי לא יוצאים מפרופורציות/מגד גוזני

בסיום המתינו הבעלים מיטש גולדהאר והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף בכניסה לחדר ההלבשה, לחצו את ידי השחקנים והחמיאו להם על משחק הלחימה וההקרבה. מי שקיבל את מירב הברכות והחיבוקים מחבריו הוא החלוץ מואנס דאבור, שכבש צמד ונבחר למצטיין במגרש. דאבור צייץ בלילה בחשבון הפייסבוק שלו והקדיש את השערים והניצחון לאביו המנוח: "לא יכולתי לבקש יותר מזה, חלום. מקדיש את זה לאבא שבשמים".

השוער וינסנט אניימה קיבל מחמאות על משחק שקט ובטוח בין הקורות, וגם הבלם קרלוס גרסיה קיבל מילים טובות על כך שהתעקש לשחק למרות שלא החלים לחלוטין מהפציעה. שני שחקנים נוספים שגרפו מחמאות בחדר ההלבשה היו מהראן ראדי, ששוב הציג יכולת חיובית במרכז המגרש, וכן רפי דהן, שנכנס כמחליף במחצית ובישל את שער הניצחון.

לאחר המשחק הלכו גולדהאר וקרויף לברך את אוהד הקבוצה, גלעד שליט, שחגג אמש את יום הולדתו ה-26. שליט, אוהד של מכבי תל אביב, קיבל במתנה מהשניים מנוי שנתי למשחקי הקבוצה ועשוי להגיע בקרוב לבלומפילד.

למרות הניצחון הקפידו במכבי להישאר עם רגליים על הקרקע ולא יצאו מגדרם יתר על המידה. "למרות הניצחון, מצפה לנו עדיין עבודה רבה. אנחנו מבינים שלא היינו טובים מאוד, אבל בהחלט ניתן לראות, ממשחק למשחק, גרף של שיפור ביכולת של השחקנים", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה, חן עזרא, מול שוער מכבי תל אביב, וינסנט אניימה. ברני ארדוב
נתן הרבה שקט בשער. אניימה/ברני ארדוב

על פי התוכניות של הצוות המקצועי, צפויים להצטרף בקרוב לא פחות מארבעה שחקנים חדשים לסגל הקבוצה. המגן-בלם סטיב גורי מחוף השנהב, שהגיע מוויגאן האנגלית, עבר את הבדיקות הרפואיות וסיכם עקרונית את תנאיו וצפוי לחתום עוד השבוע על חוזהו במועדון. בנוסף ממתינים לפסק הבורר בנימין טמיר בתיק הבוררות של איתן טיבי, שיחזק גם הוא את החלק האחורי של הצהובים. אחרי צירופם של גורי וטיבי, מתכוונים בצוות המקצועי לצרף עוד זר לחלק הקדמי וגם שחקן ישראלי נוסף לחלק הקדמי.

עומר ורד: "היריבות עם מכבי חיפה תימשך"

"אני לא חושב שצריך לראות את המשחק הזה כהצהרת כוונות", אמר המגן עומר ורד. "זה רק משחק ראשון של העונה בליגה. אין ספק שהשחקנים מרוצים וגם הצוות. רוב המשחק נראינו טוב, אפילו טוב מאוד, אבל פה זה נגמר. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא, נגד מכבי נתניה ביום שני וזה יהיה, שונה לגמרי מהמשחק שהיה נגדם בגביע הטוטו (ניצחון 0:3, ר"ב). נתכונן ונבוא מוכנים".

גם גל אלברמן ניסה לצנן את ההתלהבות. "היה לנו משחק מאוד חשוב, והיה לנו חשוב לעבור אותו בהצלחה, אבל יש עוד דרך ארוכה", אמר הקשר לגלי צה"ל, "אנחנו בונים אותנו לאט לאט, עם המילה הכי לא מתאימה למכבי תל אביב, סבלנות.

"מכבי תל אביב לא הצליחה בשנים האחרונות בגלל הרבה סיבות. המועדון הזה נוהג להיכנס לסחרור, לחיוב ולשלילה. חייבים לשמור על באלאנס. בטוח שיהיו הפסד או שניים, ונקווה שלא ניכנס לכאוס. מכבי נכנסת למומנטום שלילי מהר מדי, אבל גם נסחפת לאופוריה מהר מדי".

שחקן מכבי תל אביב, עומר ורד, מול שחקן מכבי חיפה, עידן ורד. ברני ארדוב
"צריך להיות כנים, גם לחיפה היו הרבה דקות טובות". עומר ורד/ברני ארדוב

ורד, שבישל את השער הראשון לדאבור, יודע שניצחון על מכבי חיפה הוא לא ניצחון רגיל: "אין ספק שהיה חשוב לנו לפתוח את העונה בטעם מתוק, לשמח את האוהדים. ברור שמשחק נגד מכבי חיפה זה לא עוד משחק בליגה. זה משחק חשוב, משחק גדול. ראיתם את הקהל, הם היו בטירוף. אני גם חושב שהיה משחק מצוין. היה מאוד חשוב לנצח וגם להיראות טוב ולהראות נחישות, רצון ולחימה. אני שמח שהבאנו את כל הדברים האלה במשחק.

"צריך להיות כנים. אחרי הגול שלנו היו לנו עוד כמה דקות טובות, אבל אז גם לחיפה היו דקות טובות משלהם. ההפסקה באה לנו טוב. קיבלנו עידוד מהצוות וגם אחד מהשני. עלינו למחצית השנייה כמו בפתיחת המשחק ולא הורדנו את הרגל מהגז".

המגן נשאל האם אלה שתי הקבוצות שתיאבקנה ראש בראש עד הסוף והשיב: "זה עדין מוקדם לדבר על זה, אבל אין ספק שגם אנחנו קבוצה טובה וגם מכבי חיפה קבוצה מצוינת. היריבות הזו תימשך".

ורד התייחס לדבריו של המאמן גרסיה, שאמר שהקבוצה מוכנה ב-60 אחוז בשלב הזה, ונשאל בנוסף האם מכבי הנוכחית טובה יותר ממכבי של העונה שעברה: "אם אוסקר אומר אז הוא יודע, הוא רואה את הדברים מהצד. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר ואני בטוח שנשפר אותם. אחרי מחזור אחד קשה להגיד אם אנחנו טובים יותר מאשר בעונה שעברה. בכל זאת הגיעו שחקנים חדשים והיו גם כאלה שעזבו. הזמן יגיד".

היום צפויה להיסגר סופית עסקת העברתו של החלוץ ברק יצחקי לאנורתוזיס הקפריסאית, קבוצתו של המאמן רוני לוי. יצחקי כבר סיכם עקרונית את תנאיו והיום יעבור בדיקות רפואיות במועדון. על פי מתווה העסקה, יושאל יצחקי לעונה אחת, כאשר הצהובים ישלימו חלק משכרו, על פי החוזה עליו הוא חתום במועדון.

גם עמית בן שושן מועמד למכבי תל אביב. השחקן לא מקבל בשלב זה את הסכומים אותם דרש מבית"ר ירושלים, ואם לא יחול שינוי משמעותי במשא ומתן מול איציק קורנפיין, הוא צפוי לחפש לעצמו קבוצה חדשה, כאשר מכבי ובני יהודה, שמחפשות חיזוק לחלק הקדמי, עשויות לקלוט אותו לשורותיהן.

סטיב גורי, בלם המועמד להצטרף לקבוצת מכבי תל אביב. רענן ברנובסקי
קרוב לחתימה. גורי/רענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully