וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של טל בורשטיין: "עבר עליו לילה קשה"

גארד מכבי ת"א יודיע על פרישה, אביו צביקה בורשטיין: "ידענו שזה יקרה, לא בגלל פציעה. הוא לא רצה להתמודד עם השיקום"

טל בורשטיין עומד להודיע היום (שני) על פרישה מכדורסל, ואביו של הגארד, צביקה בורשטיין, התראיין הבוקר לגלי צה"ל וסיפר על התחושות במשפחה. "עבר עליו לילה קשה, גם עליו וגם על אמא שלו", סיפר אביו של בורשטיין, "אנחנו מלווים אותו 27 שנים בכדורסל, ופתאום זה נקטע. לא כך רצינו שזה ייקטע, למרות שידענו שיום אחד זה יקרה. לא חשבנו שזה יקרה בגלל פציעה. כל מיני דברים עוברים בראש, דרך המשחקים בנוער והנסיעות עם הנבחרות הצעירות, ואחר כך עם מכבי תל אביב וכל הזכיות והתארים הגדולים, הכל עובר בראש".

בורשטיין האב סיפר על תהליך ההחלטה: "אנחנו עוקבים, אבל קבלת ההחלטות היא רק שלו. ידענו לקראת מה הוא הולך . קיווינו שיהיו אמצעים אחרים כדי שלא יעבור את הניתוח, אבל השיקול שלו היה אם לעבור ניתוח ואחר כך בגילו לעבור שיקום ארוך כל כך. ידענו שמתישהו זה ייגמר. כבר כשהוא התחיל בגיל 5 ידעתי שמתישהו זה יסתיים. אבל הפרישה הייתה לו ברורה לפני שהיא הייתה ברורה לנו. אחרי שהוא בדק את כל האפשרויות, הוא קיבל את ההחלטה.

"תחושת החמצה על הקריירה? אני לא מרגיש ככה. אני חושב שהוא הגיע לשיאים שלו בזמן שלו. מה יותר גבוה? ה-NBA? אני לא חושב שזו הייתה משימת חייו. הוא לא היה דוחה אם ההצעה הייתה מגיעה, אולי לא היו לו את הסוכנים הנכונים. כשהוא נפצע, הוא אמר לי, זה הגורל שלי. אני לא מכיר הרבה ילדים שמתמודדים עם זה באותה בגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully