וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה המחלוקת, טואטחה סיכם במכבי חיפה

27.8.2012 / 10:37

אחרי שהגיעו להבנות שלא הבשילו לחתימה, סוכנו נפגש עם חיפה. בית"ר הבהירה: מוכנים לשלם חצי מיליון שקל לעזריאל

אחרי משא ומתן ארוך שידע עליות ומורדות, המגן טאלב טואטחה סיכם הלילה (בין ראשון לשני) על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה. כזכור, הצדדים הגיעו להבנות כלליות לפני מספר שבועות, אך לפתע התברר כי בעיות ניסוח מונעות מהשחקן לחתום. אמש נערכה שיחה בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק לסוכנו של השחקן, דדה חדד, על מנת לפתור את המחלוקות בעניין החוזה. הנשיא יעקב שחר אישר את טיוטת ההסכם והשחקן התבקש להגיע ולחתום על החוזה מחר (שלישי), לאחר המשחק מול מכבי תל אביב.

טואטחה ירוויח 115 אלף דולר לעונה בממוצע, במהלך שלוש השנים הקרובות. בין הצדדים סוכם כי לא ייקבע סעיף יציאה לחו"ל. שחקן נוסף שמקווה לסכם בימים הקרובים הוא החלוץ שלומי אזולאי, שעדיין לא הגיע להבנות עם סגן הנשיא עוזי מור.

"אני שמח שהתגברנו על כל המכשולים הקטנים שהיו בדרך", מסר בתגובה סוכנו של טואטחה, דדה חדד. "טואטחה יחתום עד יום רביעי על חוזה במכבי חיפה". רק לאחרונה, כזכור, פנתה פ.צ קלן למכבי חיפה בדרישה לנהל משא ומתן עם השחקן, אך בחיפה סירבו להצעה בטענה שהגרמנים רוצים להשאילו ולא לרכוש את כרטיסו.

בעניין אחר: אתמול נערכה שיחה עם החלוץ חן עזריאל בעניין מעברו לבית"ר ירושלים. חיפה סיכמה עם החלוץ כי הצדדים יפגשו בכדי לנסות ולסגור את המעבר, וזאת בתנאי שעזריאל יקצץ בחוזהו הנוכחי אותו מעריכה חיפה בכ-900 אלף שקל. בית"ר הבהירה לירוקים כי היא מוכנה לשלם כחצי מיליון שקל עבור השחקן, אך מוכנים להשלים סכומים מינוריים. הבלם איציק כהן שזכה לפניות מבני יהודה והפועל קריית שמונה ממתין להתפתחויות בעניינו.

כפי שפורסם אתמול, הבלם סארי פלאח קיבל אישור להתאמן בבני יהודה עד הסיכום הסופי שאמור להיחתם מחר. הקשר עובד אנסה שעבר אתמול בדיקות רפואיות יחבור לקבוצה החל ממחר. הקשר בן ה-25, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ייבחן מספר ימים לפני שתתקבל החלטה לגביו.

לפני מכבי תל אביב: עטר הזהיר ממצבים נייחים

בינתיים, דריכות גדולה במועדון לקראת המשחק הערב (20:50, ישיר בערוץ 1) מול מכבי תל אביב. המאמן ראובן עטר עטר ערך אתמול אסיפה שהוקדשה כולה למצבים הנייחים בהגנה ובהתקפה, והקרין קטעי וידאו.

מאוחר יותר הוא תרגל את המצבים הנייחים באימון וביקש ממספר שחקנים, בין היתר הבלמים אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי ומהקשר תמיר כהן, לסייע במצבים נייחים בהתקפה. עטר הזהיר מפני המצבים הנייחים של מכבי תל אביב וחילק לשחקנים דגשים בנוגע למשחק ההתקפה של היריבה.

ההרכב המשוער של מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן, תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד, חן עזרא, יניב קטן, דינו אנדלובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully