וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עצבני: "לא מקובל עליי, הגיע לנו להפסיד"

ז'וזה מוריניו תקף את שחקני ריאל מדריד אחרי ההפסד: "אגיד לשחקנים בדיוק מה אני חושב". אלונסו: "חובה לשנות אווירה"

מה קורה לריאל מדריד? האלופה הספרדית המשיכה אתמול (ראשון) את כושרה המאכזב מתחילת העונה, כשהפסידה 2:1 לחטאפה. ריאל כבר הוליכה 0:1 משער של היגואין, אבל ספגה שני שערים מרגלי חואן ואלרה ועבדלאזיז בארדה בגלל הגנה מפוזרת, ואחרי שני משחקים לבלאנקוס יש נקודה אחת בלבד.

חמור מזה, כבר אחרי שני משחקים הפער מברצלונה עומד על חמש נקודות. בכל ליגה רגילה ניתן להגיד שזו רק ההתחלה והעונה עוד ארוכה, אבל לנוכח אחוזי ההצלחה של ריאל וברצלונה בשנים האחרונות בליגה הספרדית, הרי שחמש נקודות זה פער משמעותי. בנוסף, המחזור אמש הראה גם פערים מנטליים בין הקבוצות. ריאל נראתה שבעה מעט כשאיבדה את היתרון שלה, בעוד ברצלונה נלחמה והראתה ווינריות ואופי, אחרי שפיגרה 1:0, אבל חזרה לניצחון בזכות צמד נהדר של ליאונל מסי תוך ארבע דקות (76 ו-80).

בסיום מאמן ריאל ז'וזה מוריניו יצא בהתקפה לא אופיינית נגד השחקנים שלו. בדרך כלל מוריניו מגן על חניכיו בכל מחיר, אך לא הפעם. "המשחק הזה לא מקובל עליי", אמר מוריניו הנסער, "מבחינתי המשחק הזה הוא לא הפסד מתסכל, בגלל שבהחלט הגיע לנו להפסיד. יש דברים שכמאמן, אתה לא יכול לדבר איתם עם התקשורת. עדיין לא דיברתי עם השחקנים שלי. עוד לא אמרתי להם מה אני חושב ואת הניתוח שלי. אני צריך לדבר איתם. המסקנה היחידה שאני רוצה שהם יבינו שזה היה יותר הפסד של ריאל מדריד מאשר ניצחון של חטאפה".

כמו תמיד, המאמן התייחס לשתי החלטות של השופט. בתחילה סיפר ששחקניו טענו בפניו שאדריאן קולונגה נגע בידו בטרם בישל את שער הניצחון, ואחר כך פקפק בהחלטה להרחיק את פביו קונטראו מהספסל. "אני רק שמעתי מה שהשחקנים שלי אמרו על השער השני", אמר מוריניו, "הם אמרו שהכדור נגע לקולונגה. חוץ מזה, השופט הרחיק את קונטראו כי הוא שמע משהו שאף אחד אחר לא שמע על הספסל שלנו".

מוריניו גם התייחס לפער חמש הנקודות מברצלונה. "זה יכול היה להיות שש נקודות אם היינו מפסידים את המשחק הראשון", אמר מוריניו, "אבל אנחנו במרחק חמש נקודות, כשהיו רק שש נקודות בקופה. אבל הפעם היה משחק שונה. נגד ולנסיה עשינו יותר למען הניצחון. היום הגיע לנו להפסיד".

צ'אבי אלונסו אמר בסיום המשחק ש"לא הצלחנו לסגור את המשחק הזה. אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר, ויש לנו ביקורת עצמית, אבל צריך גם לקחת את הדברים לאט לאט. זו מכה עבורנו, ולא ציפינו לזה, אבל אנחנו חייבים לשנות את האווירה מהר ככל שאפשר".

וילאנובה: "אפילו כשמסי משחק ברמה תשע, הוא כובש"

מנגד, בצד השני של ספרד, מי שנשמע מרוצה מאוד אחרי הניצחון של ברצלונה על אוסאסונה היה מאמן הבלאוגרנה טיטו וילאנובה, שאמר: "מסי תמיד נותן לנו משחק ברמה 10, אבל אפילו כשהוא משחק ברמה תשע, הוא כובש. אני חושב שהוא שיחק מצוין. אוסאסונה היא יריבה קשה מאוד, הקהל שלה היה מעורב במשחק כמו שציפינו. הם שיחקו טוב מאוד במחצית השנייה ועשו לנו עבודה מורכבת, אבל עדיין היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח במשחק".

וילאנובה התייחס לעובדה שהעניק מנוחה לצ'אבי, שלא פתח בהרכב ואמר: "זה לא בשביל לתת מנוחה לשחקנים, זו פשוט העובדה שיש לנו שחקנים אמינים מאוד, שיודעים לתפקד כמו שצריך. המשחק מול ריאל מדריד בסופרקופה היה מתיש מאוד ולכן הייתי צריך להחליף מעט את ההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully