וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאהין: "רציתי ללכת למקום שהמאמן באמת רוצה אותי"

הקשר התייחס לראשונה למעברו מריאל מדריד לליברפול, שתפגוש את הסיטי (א', 18:00, ספורט1): "אני חייב לשחק"

ליברפול החלה את העונה בצורה מביכה, כשהובסה 3:0 מול ווסט ברומיץ' במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג, והיום (ראשון, 18:00, ישיר בספורט1) היא תנסה לתקן את הרושם באנפילד במשחק גדול מול האלופה מנצ'סטר סיטי. אוהדי ה"מייטי רדס" קיבלו חדשות טובות בסוף השבוע האחרון, כשעסקת העברתו של הקשר נורי שאהין בהשאלה מריאל מדריד הסתיימה בהצלחה באופן רשמי. הטורקי- גרמני בן ה-23, שלא התאקלם במדריד, הוצג עם חולצתה של ליברפול ודיבר לראשונה על המעבר לאנגליה.

"אני גאה לשחק במועדון גדול כמו ליברפול, ולהיות השחקן הטורקי הראשון שמשחק בו. כעת הגיע תורי לגרום לאנשים בטורקיה לחוש גאווה", אמר שאהין, וסיפר על השיחה שלו עם מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס: "למען האמת, לפני שדיברתי איתו לא חשבתי לשחק בליברפול, אך מרגע שדיברנו התרשמתי. הוא דיבר על הדרך שהוא רואה את הכדורגל ועל המטרות שהוא רוצה להגיע אליהן עם המועדון, ומאז חשבתי שאולי זה יכול להיות רעיון טוב. מוריניו גם דיבר איתי ואמר שהפרמייר ליג זו הליגה הכי מהנה שיכול להיות עבור שחקן, וגם צ'אבי אלונסו המליץ לי בחום על ליברפול", אמר שאהין.

שאהין סיפר על הציפיות שלו מהעונה הקרובה: "אשתקד, עברה עליי עונה קשה עם הרבה פציעות. הקבוצה רצה טוב מאוד ולא הייתי חלק מזה. רציתי להגיע למועדון שהמאמן באמת רוצה אותי. אני חייב לשחק ולהשתפר. כשאני בכושר, אני בטוח שאוכל לעזור לקבוצה החדשה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully