וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד אנסה עבר בדיקות רפואיות ויתאמן במכבי חיפה

26.8.2012 / 10:54

הקשר הגנאי ישתתף באימון הערב. פלאח יחתום לשלוש שנים ויושאל, גורם על ורד הפצוע: "לא יחמיץ משחק מול מכבי ת"א"

במכבי חיפה עדיין חוששים מחדירת אוהדים ירוקים ליציעי מכבי תל אביב, זאת לאחר שכל הכרטיסים (1,700) שהוקצו ליציע הירוקים אזלו. כזכור, ביום חמישי נערכה הגרלה בין המנויים, ואוהדים שזכו בזכות לרכוש כרטיס קיבלו הודעה. "אנחנו מזכירים כי אוהד שירכוש כרטיס ליציע אחר יסולק מהאצטדיון וכספו לא יוחזר. אלה הוראות המשטרה", הדגישו בחיפה.

החלוץ ויאם עמאשה לא ישחק, אבל ראובן עטר התכוון לספסל אותו ודינו אנדלובו תוכנן לפתוח בהרכב בכל מקרה. במועדון מקווים שהפציעה של החלוץ לא תשפיע עליו בהמשך לאחר שנטש את האימון בסוף השבוע. לגבי עידן ורד אמר גורם במועדון: "מהיכרות איתו, עידן לא יחמיץ משחק כזה".

הקשר הגנאי עובד אנסה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחת לפנות בוקר בישראל, אחר הצהריים כבר הספיק לעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאימון הערב של הקבוצה בכפר גלים. "עטר לא מחתים שחקנים רק לפי הרקורד באירופה, לפעמים ההתאמה לשיטה חשובה יותר. מאיפה הגיע פיליאבסקי?", אמרו בקבוצה.

אנסה בן ה-25 הוצע לחיפה לאחר שכבש בחצי העונה החולפת עשרה שערים ב-12 הופעות במדי קבוצה מהליגה השלישית בשוויץ וקבוצות מליגות בכירות יותר הביעו עניין בשחקן. קודם לכן הוא שיחק באחד המועדונים הגדולים בגאנה, הארטס אוף אוק, ומאזן השערים שלו היה חריג ביחס לתפקודו על המגרש: 25 שערים ב-65 הופעות.

לאחר שהנשיא יעקב שחר הודיע ביום שישי שסארי פלאח יעבור לבני יהודה, היום אמורה להיערך פגישה על מנת לסגור את הפרטים האחרונים בין הצדדים. פלאח אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים בחיפה ואז יעבור בהשאלה. הפועל קרית שמונה ובני יהודה פנו לבלם איציק כהן. כעת, לאחר מעברו הצפוי של פלאח לכתומים, ייתכן מאוד שהבלם יעשה את דרכו לקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully