וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-2:2, סטוק-ארסנל 0:0

האדומים הובילו פעמיים (שקרטל וסוארס), אבל ספגו פעמיים אחרי טעויות קשות בהגנה ואיבדו הזדמנות לנצח את האלופה

המחזור השני בפרמיירליג (ללא סנדרלנד - רדינג, שבוטל בגלל מזג האוויר) ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. המפגש המרכזי הוליד לנו משחק פשוט נהדר ו-2:2 מרתק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, שנהנתה משתי טעויות קשות בהגנת האדומים כדי לאזן פעמיים. במשחק המוקדם, המשיכה ארסנל לזייף וסיימה ב-0:0 השני שלה בשני משחקים, הפעם מול סטוק סיטי בחוץ.

מרטין שקרטל שחקן ליברפול. רויטרס
טוב בהתקפה, אבל אילו טעויות איומות בהגנה. שקרטל חוגג/רויטרס

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2

ואת נשארת נאיבית שכמותך. ליברפול הפתיעה ונראתה מצוין מול האלופה, אפילו הובילה פעמיים, אבל שתי טעויות קשות בהגנה שלה גרמו לה לספוג פעמיים ולסיים ב-2:2 מול מנצ'סטר סיטי באנפילד. המייטי רדס, שהובסו 3:0 במחזור הפתיחה על ידי ווסט ברומיץ' ואיבדו את דניאל אגר שספג כרטיס אדום, ביצעו אינספור טעויות בהגנה ונותרו עם נקודה אחת אחרי שני מחזורים, בעוד הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני עם ארבע נקודות אחרי שניצחה 2:3 את סאות'המפטון במחזור הפתיחה. הסיטיזנס, עם דויד סילבה המתאושש מפציעה על הספסל וללא סרחיו אגוארו הפצוע, בהחלט אכזבה מבחינת היכולת ותהיה חייבת להיראות טוב יותר אם היא רוצה לשחזר את התואר מהשנה שעברה.

ליברפול נכנסה לבעיה כבר בדקה החמישית כשלוקאס נפצע ונאלץ להיות מוחלף על ידי ג'ונג'ו שלבי. בדקה ה-18 הגיעה ליברפול להזדמנות הראשונה הממשית במשחק, כשסטרלינג העביר מסירת רוחב מצוינת, פאביו בוריני הגיע ראשון לפינה הקרובה ובעט החוצה משישה מטר. בדקה ה-19 הגיעה גם סיטי להזדמנות מצוינת כשסמיר נאסרי הכניס מסירת עומק לקרלוס טבס. החלוץ הארגנטינאי בעט מזווית בלתי אפשרית, הכדור התגלגל לאורך הקו ונעצר רק בקורה. ליברפול הלכה והשתפרה ככל שהמשחק התקדם ובדקה ה-34 הגבהה של סטיבן ג'רארד נגמרה בהרחקה של וינסנט קומפאני, שכמעט הפכה לשער עצמי. ג'רארד עצמו הגביה את הקרן היישר לראשו של מרטין שקרטל, שעלה הרבה מעל פאבלו סבאלטה ונגח נהדר פנימה את ה-0:1.

ליברפול פתחה לא רע גם את המחצית השנייה. בדקה ה-49 היא הגיעה גם להזדמנות טובה כשבוריני הכניס כדור עומק מצוין לסוארס, שבעט ברשלנות מ-12 מטר החוצה. בדקה ה-63 הצליחה סיטי למצוא את השוויון. קרלוס טבס לא ספר את ראהים סטרלינג ועבר אותו באגף ימין והגביה לרחבה, הכדור עבר מראשו של שקרטל לגופו של קלי ומשם היישר ליאיא טורה, שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-66 הצליחה ליברפול לכבוש שער נוסף ולהחזיר לעצמה את היתרון. סוארס בעט כדור חופשי מ-25 מטר לפינה הקרובה, ג'ו הארט לא הספיק להגיע וזה 1:2 למייטי רדס. השער אותו ספגה סיטי אומר שזה משחק ליגה שלישי ברציפות בו היא סופגת שני שערים ויותר (כולל משחק הנעילה מול קווינס פארק ריינג'רס במחזור האחרון אשתקד). זו הפעם הראשונה שזה קורה לסיטיזנס מאז אוקטובר 2010. בדקה ה-80 הצליחה סיטי להשוות והפעם זה היה שער שכולו מרטין שקרטל. הבלם הסלובקי החזיר כדור אחורה היישר לרגליו של טבס, שעבר את ריינה ובעט מול שער ריק פנימה, 2:2 אחרי טעות גסה.

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין). Michael Regan, GettyImages
לפעמים, צריך גם קצת מזל. טורה/GettyImages, Michael Regan

סטוק סיטי - ארסנל 0:0

שלושה הפסדים, תיקו וניצחון. זה היה המאזן של התותחנים מול סטוק סיטי בחוץ מאז חזרה הקבוצה של טוני פוליס לפרמיירליג בעונת 2008/9. זה גם היה הניצחון היחיד של ארסנל בסטוק ב-30 השנים האחרונות. הקבוצה של ארסן ונגר לא הצליחה לשפר במיוחד את המאזן העגום הזה גם היום לאחר שסיימה ב-0:0 חלש מאוד מול סטוק סיטי. לתותחנים זהו 0:0 שני בשני משחקי פרמיירליג עד כה ב-2012/13. ארסנל חוזרת לימי ה"boring, boring".

הפעם, בניגוד ל-0:0 החלש מול סנדרלנד במחזור הראשון, ארסנל פתחה עם כל שלושת שחקני הרכש שהגיעו בקיץ: סנטי קאסורלה, לוקאס פודולסקי ואוליבייה ז'ירו. בניגוד אליהם, השוער וויצ'ק שצ'סני היה פצוע ו-ויטו מאנונה האיטלקי תפס את מקומו בין הקורות. התותחנים שוב נראו די רע ובעיקר חסרי אונים באזור הרחבה ומול השער. ארסנל ודאי תתנחם בכך שזו פתיחה טובה יותר מבחינתה מאשר העונה שעברה, אז סיימה ב-0:0 מול ניוקאסל בחוץ והפסידה בבית לליברפול. מצד שני, כמה שרובין ואן פרסי חסר לתותחנים, שנראים בדרכם הבטוחה לעוד עונה סתמית. במחזור הבא ארסנל יוצאת לאנפילד למשחק חוץ קשה במיוחד מול ליברפול. דווקא שם הם יצליחו למצוא את השער הראשון שלהם העונה?

* גלאזגו ריינג'רס שוב לא הצליחה לנצח היום במסגרת הליגה הרביעית בסקוטלנד, לאחר שסיימה ב-1:1 בלבד מול ברוויק ריינג'רס. בשנת 1967 ברוויק רשמה את אחת ההפתעות הגדולות בתולדות הכדורגל הסקוטי, כשגברה על גלזגו ריינג'רס בסיבוב הראשון בגביע, כשהמאמן דאז ג'ון גרייג תיאר כ"זה כנראה ההפסד הכי גרוע בהיסטוריה של המועדון". היום זה שוב נגמר באכזבה עבור אוהדי גלזגו ריינג'רס, כשהקבוצה שלהם ממוקמת כרגע במקום הרביעי בליגה עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

ליברפול הקדימה את ארסנל במירוץ אחרי נורי שאהין

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully