וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

המפגש בין האדומים לאקסים טל בנין ועלי חטיב היה חלש והסתיים ללא שערים. שבחון החמיץ ברשלנות בתוספת הזמן

הפועל חיפה ומכבי נתניה פתחו את עונת 2012/13 ב-0:0 במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. ערב המשחק, כולם התעסקו בפיקנטריה סביב חזרתם של טל בנין, מאיר בן מרגי ועלי חטיב למפגש מול הקבוצה אותה עזבו בקיץ. האדומים לא ערכו טקס הוקרה, הקהל קיבל אותם בשריקות בוז, אבל על הדשא, העניינים היו הרבה יותר רגועים. עבור בנין, נקודה במשחק חוץ לא קל בהחלט מבורכת, במיוחד לאור היכולת החלשה של קבוצתו בגביע הטוטו. בהתחשב בעובדה שהפועל חיפה פתחה את העונה שעברה עם שבעה הפסדים רצופים, נקודה במחזור הראשון היא שיפור משמעותי.

חלוץ מכבי נתניה אחמד סבע בין שחקני הפועל חיפה יוסי דורה, רן אבוקרט. קובי אליהו
רק המבט מפחיד. סבע מול דורה/קובי אליהו

ניר קלינגר פתח בהרכב התקפי עם השלישייה הקדמית הכוללת את יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' ומהראן לאלה והקבוצה שלו פתחה בסערה. גל אראל היה קרוב לכיבוש וסטפן דנקוביץ' כמעט והכניע את לואיג'י צ'נאמו בבעיטה מ-40 מטרים. אחרי 20 דקות, המשחק התאזן ונתניה נטלה מעט את היוזמה. חטיב היה פעלתן והאורחים סיכנו בעיקר דרך מצבים נייחים כשיוסי שבחון היה הכי קרוב לשוויון.

המשחק החלש נמשך במחצית השנייה וגם כמות האירועים ליד השערים הלכה והתמעטה. קאלה דרשלר (יציב ומצוין) הדף עוד ניסיון של שבחון, אך נראה היה ששתי הקבוצות מסתפקות בנקודה אחת. המאמן הלאומי אלי גוטמן שישב ביציע ודאי לא רשם כלום במחברתו. לאור הרמה שהוצגה על כר הדשא, לא משתי הקבוצות הללו תגיע הישועה לקראת הקמפיין הבא.

בנתניה יכולים להתנחם בחזרתו של הקשר האחורי והמנוע קובי דג'אני. הקשר הנהדר, שהחמיץ את רוב ההכנה לעונה בגלל פציעה, שב מוקדם מהצפוי, פתח בהרכב ורשם 82 דקות טובות. בנין צריך את הדינמו שלו שיכניס יציבות למרכז השדה. אצל ניר קלינגר היו אלה הבלמים הזרים דושאן ברקוביץ' ופביאן סטולר שרשמו משחק יציב ונטרלו לחלוטין את אחמד סבע. בסך הכל, פתיחה בינונית, אך סבירה לשתי קבוצות שחולמות צמרת ובהחלט אפשר לצפות מהן ליותר.

מהלך המשחק

דקה 5: אבוקרט חדר לרחבה והעביר רוחב, אראל המשיך משבעה מטרים מעל השער.

דקה 8: דנקוביץ' זיהה את השוער של נתניה מחוץ לשער וניסה לכבוש מ-40 מטר, צ'נאמו חזר בזמן והדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 25: חטיב הגביה כדור חופשי, שבחון נגח וסחט הצלה נהדרת מדרשלר.

דקה 50: חטיב הגביה קרן, בנימין עלה מעל כולם ונגח מעט מעל המשקוף.

דקה 69: שבחון פרץ לרחבה ובעט, דרשלר הדף נהדר.

דקה 90: סבע השאיר את שבחון לבד מול השער, אבל הקשר בעט ברשלנות מעל השער.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר ,אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל (גיא צרפתי, 61), רן אבוקרט, יובל אבידור, מהראן לאלה (הישאם כיוואן, 82), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, אורי שטרית, קובי דג'אני (עומר צלישר, 82), בן בנימין, יוסי שבחון, עלי חטיב (עומר פרץ, 74), עידן שריקי (דין גבאי, 64), אחמד סבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully