וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "כולם הבינו שהדרך לנצח היא כקבוצה"

21.8.2012 / 23:59

המאמן היה מרוצה מהניצחון על איסלנד: "הכול עוד פתוח בקמפיין הזה". כספי: "ככה צריכים להיראות, מפה לא מסתכלים לאחור"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1, עריכה: מיכאל ברגמן

אחרי שני הפסדים בשני המשחקים הראשונים במוקדמות אליפות אירופה, משחק נגד איסלנד החלשה זה בדיוק מה שהיתה צריכה נבחרת הכדורסל של ישראל. השחקנים של אריק שיבק ניצחו ברייקיאוויק 83:110 ובהחלט שיפרו את מצב הרוח שהיה מעט שפוף. ביום שישי הם יתארחו אצל עוד יריבה חלשה על הנייר, סלובקיה, במטרה לרשום ניצחון שני ולהיכנס למומנטום חיובי לקראת צמד המשחקים נגד סרביה ומונטנגרו בשבוע הבא.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק, אמר בסיום: "היינו בלחץ, אני לא אשקר. מה שקרה מול אסטוניה היה תאונה שאסור היה שתקרה יותר, ובמונטנגרו היינו יכולים לנצח. היום הגענו עם הרבה רוח לחימה, מהכדור הראשון. ידענו שחייבים לסיים בניצחון ואני שמח על הדרך ששיחקנו כקבוצה. נכון, לא בכל משחק ניקח כל כך הרבה שלשות, אבל קליעה היא אספקט חשוב במשחק שלנו".

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי מול נבחרת איסלנד. איגוד הכדורסל
ככה הם צריכים להיראות. כספי/איגוד הכדורסל

על המשחק הקבוצתי אמר המאמן: "עומרי שחקן גדול ובחור נהדר, אבל כולם הבינו שהדרך לנצח היא כקבוצה ומספר האסיסטים מראה ששיחקנו בדרך הנכונה". על ההמשך אמר שיבק: "אנחנו עדין רוצים לעלות, זו המטרה שלנו. מצפה לנו משחק חוץ בסלובקיה ואנחנו באים לנצח. שבוע הבא מחכות לנו סרביה ומונטנגרו, ואני משוכנע ש-11 אלף איש יבואו לתמוך בנו בכל משחק. הכול עוד פתוח בקמפיין הזה".

עומרי כספי, שהצטיין הערב עם 17 נקודות ב-4 מ-4 מחוץ לקשת, אמר: "זה היה משחק טוב וחשוב עבורנו. בסך הכול היינו עם הגב לקיר היום. אני שמח שהתחלנו את הקמפיין הגנתית והתקפית. נראנו כמו שאנחנו צריכים להיראות. מפה לא מסתכלים לאחור".

גם ליותם הלפרין היה משחק מוצלח הערב, בעיקר במחצית הראשונה. "היום יצא כל מה שדיברנו עליו ביומיים האחרונים, אחרי ההפסד מול אסטוניה בבית", אמר הגארד. "אני חושב שכל מי שנכנס היום נתן משהו לנבחרת וככה זה צריך להיות. המטרה שלנו היא להמשיך את מה שהתחלנו היום, במשחק הבא מול סלובקיה ובכלל. אני מקווה שנלך בדרך הזו עד למשחק האחרון בקמפיין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל מקל שחקן נבחרת ישראל מול נבחרת איסלנד. איגוד הכדורסל
הביטחון חזר. מקל מול איסלנד/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully