וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "גם אם לא בטוח שתגיע לירח, מותר לחלום"

תהל אלון

20.8.2012 / 9:09

קרית שמונה המריאה לבלארוס לקראת המשחק מול באטה בוריסוב, המאמן אופטימי. רוצ'ט: "רחוקים 180 דקות מהיסטוריה"

דרור פיקלני

עירוני קרית שמונה המריאה הבוקר (שני) לבלארוס לקראת המשחק מול באטה בוריסוב בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת ישראל תחפש להשיג תוצאה טובה נגד אלופת בלארוס, במטרה להעביר את ההכרעה על הכרטיס לשלב הבתים לארץ. כזכור, האלופה התחזקה רק אתמול בסנטיאהו סלליך, שהצטרף בהשאלה ממכבי חיפה, אך הוא לא ייטול חלק במשחק.

מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו אמר בשדה התעופה לקראת ההמראה: "אנחנו מאמינים למרות ההגרלה הקשה. אם נציג את היכולת הטובה שלנו, ונבטל את זו של היריבה נוכל לצאת עם תוצאה טובה. זה נכון שהשם של באטה בוריסוב הוא לא כל כך סקסי, אבל כל הקבוצות טובות בשלב הזה. זו קבוצה מאורגנת שחיזקה את עצמה בזמן האחרון. אנחנו בטח לא פייבוריטים. אנחנו פחות מנוסים ונצטרך להתכונן טוב, אבל סבתא שלי אמרה שגם אם אתה לא בטוח שתגיע לירח, אתה יכול לחלום עליו".

קפטן קרית שמונה אדריאן רוצ'ט אמר: "אנחנו רחוקים 180 דקות מהיסטוריה ענקית, ליגת האלופות. אני מקווה מאוד שנעשה את זה. לאט לאט אנחנו מתחילים לעכל את זה, אין ספק שמדובר בחלום שכל שחקן. אנחנו לא יודעים כל כך הרבה על באטה, עדיין לא מכירים את צורת המשחק, אלא רק את השחקנים. אנחנו נראה אותם בווידאו. יש להם אולי את השם הכי פחות מפחיד מכל הקבוצות שיכולנו לקבל, אבל הם שיחקו בשלב הבתים בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully