וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד גדיר חתם לארבע שנים

20.8.2012 / 21:28

החלוץ צפוי לצאת להשאלה בבוורן הבלגית. סנטיאהו סלליך הושאל לקרית שמונה: "התאכזבתי. היה לי מקום אצל הירוקים"

חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר חתם הערב על חוזה חדש לארבע שנים במכבי חיפה, הכולל שדרוג מדי עונה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בסך הכל מדובר בהארכה לשנתיים נוספות, שכן לחלוץ היה חוזה לשתי עונות נוספות. השחקן, שרוצה לשחק בבני סכנין, התבקש לעבור מיידית לבוורן הבלגית וזאת לאחר שסוכנו דודו דהאן סגר את ההעברה. בסכנין מפעילים לחץ כבד על השחקן על מנת שיוותר, אבל כעת נראה שיהיה קשה למנוע ממנו לצאת לאירופה.

בקיץ האחרון היה סינטאיהו סלליך התקווה של לא מעט אוהדי מכבי חיפה. השחקן שחזר מעונת השאלה בהפועל עכו וחתם היום (שני) בעירוני קרית שמונה עבר היום לאלופה, עם תקווה להיכלל בסגל של מי שעשויה להיכלל בשלב הבתים של ליגת האלופות. בראיון ראשון מאז עזב את הירוקים, מסביר סלליך מדוע לא חזר הביתה.

"אחרי עונה טובה בהפועל עכו בעונה שעברה, שבה הייתי אחד המצטיינים בקבוצה, הייתי בטוח שאחזור למכבי חיפה ושיהיה לי מקום בסגל, אבל יש מאמן שמחליט והוא החליט קצת אחרת", אמר היום סלליך. "אני יכול לומר שאני מאוכזב מזה, אפילו מבואס, אבל אין לי ברירה אלא להשלים עם המצב הזה. אני רוצה לחזור לחיפה ולשחק בעתיד, אבל כנראה שהחלום יידחה קצת. רציתי מאוד לשחק לעיני האוהדים של מכבי חיפה, אבל זה לא קרה". בשבוע שעבר שלח השחקן מכתב למכבי חיפה וביקש לזרז את העברתו. "ציפיתי שהשחרור מחיפה יהיה יותר מהיר", אמר בהקשר הזה.

סלליך מסביר מה היה חלק מהשיקול שהוביל אותו לחתום בקריית שמונה. "להישאר בספסל של מכבי חיפה ולהיאבק על מקום בהרכב, פירושו לשחק עשר דקות בממוצע במשחק. חיפה הביאה וחיפשה לא מעט שחקנים בתפקיד שלי, וזה אומר שאאלץ להתחלק בדקות משחק איתם. זה לא מה שרציתי שיקרה איתי. יש לי עניין אחר - הנבחרת הלאומית. יש לנו אליפות אירופה בקיץ ואני צריך להגיע לנבחרת בכושר שיא. בשביל זה, אני לא יכול להרשות לעצמי להיות על הספסל של מכבי חיפה. רציתי לצאת כדי להיות שחקן לגיטימי בקבוצה. לאור הנסיבות, אם הייתי נשאר במכבי חיפה, לא יכול להגיע בכושר שיא".

"הוכחתי שאני שחקן לגיטימי לליגת העל", הוסיף סלליך לגבי הבחירה של עטר. "באתי בראש שאני יכול להשתלב, אבל עטר חשב שאני לא מתאים לשיטה שלו וחשב שאני צריך לצאת לעוד עונה. מקצועית, היה לי מקום בחיפה. חובת ההוכחה היא עליי".

"הייתה לי שיחה טובה מאוד עם גילי לנדאו", סיפר השחקן לגבי המאמן החדש. "הוא בא ואמר לי את האמת, שאיאבק על מקומי בהרכב ובסגל. אף אחד לא הבטיח לי הרכב, אבל אוכיח לו מה אני שווה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully