וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "יש בנו אמונה שהכל אפשרי"

תהל אלון

19.8.2012 / 9:48

באלופה לא התרגשו מהיכולת החלשה בגביע הטוטו: "מול בוריסוב המוכנות תהיה אחרת". נמשכים המאמצים להבאת רכש

קרית שמונה אומנם לא הבריקה במשחק מול הפועל עכו אמש (שבת), אך הצליחה לעשות את העבודה עם ניצחון 0:1 משערו של לאסלו לנצ'ה, ולהעפיל לרבע גמר גביע הטוטו. האלופה כזכור היא מחזיקת גביע הטוטו בשנתיים האחרונות, וגם השנה נראה כי למרות מסעה של הקבוצה באירופה והמטרות בליגה היא לא מתכוונת לוותר על התואר. ביום שני תטוס הקבוצה לבלארוס ותמשיך שם בהכנות לקראת צמד המשחקים הכי חשובים בהיסטוריה של המועדון מול באטה בוריסוב.

בנוגע לחיזוק עדיין אין חדש, ובמועדון ממשיכים להגביר מאמצים לצרף שחקן נוסף שישדרג את הקבוצה, אם כי כרגע עדיין אין שם ספיצפי על הכוונת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט גם המגעים מול סינטאיהו סלליך תקועים במקום.

שחקני הקבוצה אמרו היום: "נכון שלא שיחקנו טוב מול עכו אבל זה הכדורגל ויש גם ימים כאלה, החשוב הוא היה לדעת לנצח גם ביום כזה מבחינתנו, בסך הכל עשינו את העבודה ועלינו לרבע הגמר, וזאת הייתה המטרה העיקרית".

על המפגש שמחכה לקבוצה מול באטה בוריסוב אמרו בקבוצה: "יש לנו הזדמנות להמשיך ולעשות היסטוריה, אנחנו לומדים את הקבוצה והצוות המקצועי מכין אותנו למשחק בצורה הכי טובה שיש. ברור שזה לא כמו גביע הטוטו וגם רמת המוכנות תהיה אחרת, כך שאי אפשר להשוות. זה לא הולך להיות קל אבל אנחנו נעשה את המקסימום מבחינתו ונמשיך באותו קו מחשבה, יש בנו אמונה שהכל אפשרי". דויד סולארי שכזכור נפצע לפני כשלושה שבועות, יעבור באמצע השבוע את הניתוח ברגלו שלאחריו צפויה לשחקן תקופת החלמה של חצי שנה.

קרית שמונה חילצה 0:1 על הפועל עכו

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully