וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לסלליך: מאשרים העברתך לקרית שמונה

19.8.2012 / 17:56

הקבוצה השיבה למכתבו של הקשר, שאמור לחתום על חוזה ארוך טווח. גדיר רוצה לשחק בסכנין, חיפה מנסה להעבירו לבוורן

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי ה-0:6 על בני סכנין אתמול (שבת), לראשונה מזה זמן רב נשמע הביטוי "קונצרט" בחדר ההלבשה של מכבי חיפה. רגע אחרי, במועדון מיהרו אתמול להוריד את השחקנים לקרקע והקפטן יניב קטן ביקש לשמור על איפוק לקראת המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. יחד עם זאת, היכולת המצויינת של חן עזרא ודינו אנדלובו לא נעלמה מעיני בכירי המועדון שעקצו אתמול: "כנראה שלא צריך לעשות רכש מאסיבי כדי לשפר את הקבוצה. כבר בימים הקרובים תראו את האצה בקצב מכירת המנויים".

בקרב השחקנים נרשמה הפתעה גדולה מהיכולת שהציגו שחקני הרכש. "עזרא היתל בשומרים שלו וכשיהפוך מנוסה יותר הוא גם יבקיע. אנדלובו? כל מילה מיותרת. קטן שכח מהפציעה, גם ורד ותורג'מן נכנסו נהדר למשחק", אמר אחד מהם והוסיף: "ראובן יכול להיות מאוד מרוצה מאיתנו, כל מה שהוא ביקש באימון ביום שישי הוא קיבל. הוא ביקש ש'נפסיק עם העליות והירידות', אז הפסקנו. היה חשוב לו שננצח לפני מכבי תל אביב ושנחזיר את כוח ההרתעה, ואין תשובה טובה יותר מהקונצרט אתמול. גם הקצב של המשחק השתנה ואפשר בהחלט לומר שהתשנו את היריבה". גם הקשר האחורי תמיר כהן זכה למחמאות ונראה כי גם אם יגיע קשר אחורי, הוא ייאלץ להתמודד עם האחרון על מקומו בהרכב. עטר עדיין שוקל להביא גם בלם.

בני יהודה מנסה לצרף את איציק כהן

בינתיים נראה שסינטאיהו סלליך עשה עוד צעד לעבר מעברו לאלופה עירוני קרית שמונה. השחקן, שכעס מאוד על ההתנהלות בנוגע להעברתו מהמועדון ושלח מכתב בו הביע את רצונו לעבור מיידית, קיבל תשובה מהירוקים שבו נמסר לו כי העברתו לקרית שמונה אושרה. בשלב הזה נותר לסכם את נושא אורך החוזה שעליו אמור לחתום סלליך, כאשר השחקן מעוניין לחתום לשלוש שנים, בעוד בחיפה מבקשים להשאירו לארבע העונות הקרובות. הצדדים צפויים להתפשר והחתימה אמורה להתבצע השבוע.

בלי קשר, אצל האלופה התעניינו בימים האחרונים בסארי פלאח, אך לאחר שהובהר שמדובר בשחקן שמאלי, הוחלט לרדת ממנו. פלאח עצמו מחזיק בהצעות מוסאלוי וא.א.ק לרנקה. הרומנים הבהירו למכבי חיפה שהם מוכנים להשאילו כעת, אך בסכומים נמוכים מאשר היא דרשה – 150 אלף יורו. איציק כהן שמבוקש בבני יהודה מקווה לחתום שם בימים הקרובים מאחר ועסקת דינו אנדלובו הסתיימה רשמית.

אחרי שביעות הרצון מעזרא ואנדלובו היום יימשך המשא ומתן לגבי פיראס מוגרבי, שעל מועמדותו למכבי חיפה פורסם בוואלה! ספורט. כזכור, בחיפה סירבו להצעה של מכבי נתניה שדורשת שני מיליון שקל תמורתו ומוכנים לשלם 1.4 מיליון בלבד. "אם מכבי נתניה לא תתגמש, הוא לא יהיה כאן", אמרו אתמול בחיפה, אך גם במועדון יודעים שהסיכויים שהעסקה תתבצע עדיין גבוהים. אגב, בחיפה היו לאחרונה חילוקי דעות לגבי צירוף הקשר, כשחלק מאנשי המועדון סברו שכדאי להשאיר את סלליך ולהשקיע יותר בקשר אחורי, אך ראובן עטר אינו מעוניין בשחקן וסבור שהוא זקוק לצאת לשנת השאלה נוספת.

כזכור, אתמול עזב החלוץ שלומי אזולאי את חדר ההלבשה כשהוא מאוכזב מאוד מהעובדה שלא שיחק. בני יהודה עדיין רוצה את השחקן, שמצידו רוצה למצות קודם את המשא ומתן עם מכבי חיפה. כזכור, השחקן נפגש ביום שלישי עם סגן הנשיא עוזי מור, אך טרם חתם רשמית בקבוצה. "אני שחקן מכבי חיפה וגאה בכך ומתכוון לעשות הכל בהתמודדות על ההרכב. יש לנו סגל מצוין ועל כל עמדה תהיה תחרות. אינני חושש מתחרות, אעשה הכל להצלחת הקבוצה. אין לי שום כוונה לעזוב", אמר היום אזולאי לאחר שלא שותף אתמול.

החלוץ מוחמד גדיר הבהיר שהוא מעוניין לשחק בבני סכנין, אבל במכבי חיפה לוחצים עליו לעבור לבוורן הבלגית. השחקן עצמו טרם סיכם את תנאיו בבלגיה, אבל סוכנו דודו דהאן מנסה לסגור את העסקה. בסכנין ממשיכים להפעיל לחץ על השחקן כדי שיעבור, אבל נראה כי העסקה תלויה בעיקר בירוקים.

עדכון ראשון: 15:00

חן עזרא מבטיח: "נבוא צנועים למחזור הראשון מול מכבי תל אביב"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully