וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל 2012/13: תמונת מצב

מי בא, מי הלך, ההרכב המסתמן, השחקן שיפרוץ, הזר המעניין, היתרונות והחסרונות. רגע לפני פתיחת עונת 2012/13, עושים סדר בסגלי הקבוצות בליגת העל

שחקן הפועל תל אביב, טל בן חיים, לצד שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. ברני ארדוב
זה אולי לא הכי נוצץ בעולם, אבל זה שלנו. ליגת העל חוזרת/ברני ארדוב

מכבי חיפה

באו: חן עזרא, שמואל שיימן, דינו אנדלובו, עודד אלקיים.

הלכו: בויאן שראנוב, יוריצה בוליאט, סיידו יאיא, דניאל צסארץ, מוחמד גדיר, איציק כהן, עלי עוסמאן, ערן רוזנבאום, חן עזריאל, סארי פלאח (סינטאיהו סלליך אמור לעזוב בקרוב).

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה (שמואל שיימן), קשר זר (תמיר כהן), אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, עידן ורד (שלומי אזולאי, אם יישאר), דינו אנדלובו (ויאם עמאשה).

הצעיר שיקבל הזדמנות: דור כוכב. אחד הכישרונות העולים ממחלקת הנוער של המועדון, כבר סומן על ידי עטר.

הזר הכי מעניין: עד עכשיו, דינו אנדלובו. כאילו שיש לנו ברירה אחרת.

יתרונות: יציבות הסגל. מה שהפך את עטר למאמן מצליח בנתניה הוא שמירה על התלכיד הקיים, בתוספת שחקנים בעמדות ספציפיות. חוץ מזה, ראיתם את הסגל של שאר הקבוצות בליגה? לא כזה מפחיד.

חסרונות: איפה הימים של עטר? גם בזמנים של עטר חיפה ערכה רשימת קניות בשוק בנתניה, רק שאז הכוכבים דחקו את המלפפונים שלה עמוק עמוק לספסל. מה זה אומר? תחשבו לבד.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרכש הכי מעניין של מכבי חיפה העונה, אבל דווקא בגלל זה יש בו הרבה בעייתיות. חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע

באו: אוסטין אג'ידה, בויאן מרקוביץ', וויליאם נג'ובו, פטריק אוסיאקו, תומר סוויסה, ניקולאס פלצ'וק, קלמי סבן, פיראס עווד, גליל בן שנן.

הלכו: מוטי מלכה, אוהד לויטה, פטר גרביץ', שמעון הרוש, דניאל ליפשיץ, ננאד קיסו, דרשקו בוזוביץ', איבן גארידו, אבי יחיאל, יוסי שבחון, דיא סבע (המו"מ הוקפא בינתיים).

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן (אביתר אילוז), בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, וויליאם נג'ובו, ניקולאס פלצ'וק, תומר סויסה, דובב גבאי.

הצעיר שיקבל הזדמנות: רועי קהת. לצערה של הפועל באר שבע, הסיסמאות על טיפוח שחקנים צעירים בעידן גיא לוי כבר לא מתקבלות אצל האוהדים שלה. הכוכבים ממחלקת הנוער מספיקים בינתיים רק לספסל. האם שחקן הרכש ממכבי תל אביב יפרוץ דווקא באדום?

הזר הכי מעניין: אוסטין אג'ידה. מאז הפרישה של אסי רחמים, הפועל באר שבע מחפשת שוער יציב שישחק אצלה שנים ארוכות. אחרי שהבינה שאוהד כהן או שוער זר הם לא הפתרון האידיאלי, בא אוהד לויטה והחליט כבר באמצע העונה לעזוב לאירופה. זה הזמן של שוער נבחרת ניגריה להוכיח שהוא לא פחות טוב מאינוגבה ואניימה. זה יצליח לו?

יתרונות: קצת סדר. אחרי שנים שבהן נראה היה כאילו הקבוצה אינה נבנית נכון, הגיע מאמן שהחליט לעשות את זה בקצב שלו, חטף שחקני מפתח בהתקפה ועשה סדר בהגנה. אם זה לא יקרה עכשיו, מתי כן?

חסרונות: הלחץ של הקהל. בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ומכבי חיפה מחכות במחזורים הראשונים. עכשיו עצמו עיניים, דמיינו לעצמכם מעידה. גם אתם קוראים כבר את הטוקבק: "אלישע, לך הביתה! מאת: אדום אדום"?.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה. מגד גוזני
האם הגיע סופסוף שוער יציב לבירת הנגב? אוסטין אג'ידה/מגד גוזני

הפועל תל אביב

באו: ג'ון פיינטסיל, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, טל בן חיים, אלירן דנין, זאב חיימוביץ', ברונו קוטיניו, דניאל בורחל, ויקטור מרעי.

הלכו: מהראן לאלה, גל שיש, מרקו שולר, עמרי קנדה, מירקו אורמוש, מחמוד עבאס, ביוואן פרנסמן. טוטו תמוז ואביחי ידין צפויים לעזוב.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טל בן חיים, עומר דמארי, ויקטור מרעי.

הצעיר שיקבל הזדמנות: כרגע אולי שירזי יעשה חסד עם החלוץ עדן שרם.

הזר הכי מעניין: מיונייטד לישראל, אין ספק שדג'מבה דג'מבה זה הזר הכי מסקרן שהגיע לארץ בשנים האחרונות.

יתרונות: גודל הסגל. סגל עמוס בכישרון שכמעט על כל תפקיד יש שני שחקנים מצוינים. בגלל השלמת הסגל בשלב כזה מאוחר, קשה לנתח את היתרונות של הפועל עדיין.

חסרונות: הגנה. רוב שחקני ההגנה הם מבוגרים ואיטיים כבר, אולי לליגה זה יספיק, אבל באירופה קשה לראות את הפועל מצליחה.

וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הוא לא נהיה צעיר, וזו יכולה להיות בעיה. וואליד באדיר/ברני ארדוב

הפועל חיפה

באו: גד עמוס, גיא ליפקה, דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, גיא צרפתי, מהראן לאלה, דנילו ניקוליץ' (צפוי לחתום בקבוצה).

הלכו: רן קדוש, שרון לוי (לא צפוי להישאר), אושרי רואש (מתנדנד), חנן ממן, משה ביטון, מיכאל זנדברג, עלי חטיב, גולן חרמון, ליאור ז'אן, דרגאן צ'ראן.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: קאלה דרשלר, דושאן ברקוביץ' (דנילו ניקוליץ'), פביאן סטולר, אייל טרטצקי, עאהד עזאם (גיא ליפקה), יוסי דורה, גיא צרפתי, רן אבוקרט, גל אראל( ולדימיר גלושצ'ביץ'), יובל אבידור, מהראן לאלה.

הצעיר שיקבל הזדמנות: גיא ליפקה, שנחשב לכישרון ענק במחלקת הנוער של מכבי חיפה, צפוי לקבל העונה הזדמנות ולהבהיר סופית אם מדובר רק בכישרון או שמא גם בשחקן של ממש.

הזר הכי מעניין: פביאן סטולר אמור להיות התחנה האחרונה השנה בהפועל חיפה.

יתרונות: חובת ההוכחה - קבוצה רעבה במיוחד, שופעת בשחקנים שרק מחכים להוכיח את עצמם.

חסרונות: אין יציבות - הקבוצה ערכה מתיחת פנים רצינית ולא ברור כמה זמן ייקח לה להתחבר.

שחקן הפועל חיפה פביאן סטולר מול שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. אדריאן הרבשטיין
תחנה אחרונה? פביאן סטולר/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה

באו: לואיג'י צ'נאמו, דריוש פטרשאק, עידן שריקי, עלי חטיב, דרגאן צ'ראן, עומר פרץ, אורי שטרית, יוסי שבחון.

עזבו: אמיר אדרי, מוחמד כליבאת, ניר נחום, ליאור ראובן, סרגיי אלכסייב, אלכסנדר מרטינוביץ', איבן צוסיץ', חן עזרא, פיראס מוגרבי (מתנדנד).

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: לואיג'י צ'נאמו, עמרי בן הרוש (טובארנו פינאס), דריוש פטרשאק (עידו לוי), ליאוניד קרופניק, אורי שטרית, יוסי שבחון, קובי דג'אני, עומר פרץ, עלי חטיב, ארנון טמיר (עידן שריקי), אחמד סבע.

הצעיר שיקבל הזדמנות: ארנון טמיר אמור להיות השפן של טל בנין והמלפפון החם בקיץ הבא או אפילו בינואר, מי יודע?

הזר הכי מעניין: בנתניה מתפללים כל יום שיהיה אחד כזה.

יתרונות: יהלום לא מלוטש - אמנם שיטת היהלום של ראובן עטר נעלמה, אבל החלק התקפי כשרוני מאוד ואם יתחבר עלול להיות קטלני במיוחד.

חסרונות: מישהו אמר לואיס מרין? חלק הגנתי טעון שיפור שעלול לסבך את הקבוצה העונה.

יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זריקת מרץ חדשה לקריירה? יוסי שבחון/ברני ארדוב

בני סכנין

באו: עלי עוסמאן, מוחמד כליבאת, שמעון הרוש, אלכסנדר דוידוב, מחמוד עבאס, מוחמד גדיר (סיכם).

עזבו: אריק גאוו, מהראן ראדי, קוסטדין אזורוב, אוהד קדוסי, רן רול, אורי שטרית, עודד אלקיים.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, ג'ואל דמאו, אלכסנדר דוידוב, מוחמד גדיר(חאמד גנאים), מוחמד כליבאת (חלוץ זר), אחמד קאסום.

הצעיר שיקבל הזדמנות: מוחמד גדיר עוד נחשב צעיר?

הזר הכי מעניין: אלכסנדר דוידוב. בסכנין דוידוב יצטרך להוכיח ששצ'פוביץ' לא היה הסרבי הבולט בעונה שעברה.

יתרונות: מהירות. סכנין של השנה אמורה להיות קבוצה מהירה מאוד שיכולה להביך הגנות, גדיר (אם יצטרף), עוסמאן וקאסום הם רק חלק מהשחקנים שיכולים להפוך את הסילון שיש להם ברגליים ליתרון הגדול של הקבוצה.

חסרונות: מבחן המנהיגות. העזיבה של מהראן ראדי השאירה חלל שחאלד חלאיילה, עידן ויצמן והאחרים יצטרכו לתת הרבה כדי למלא אותו.

מהראן ראדי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עזיבה שעלולה להשאיר חור גדול. מהראן ראדי/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים

באו: כרגע, אף אחד.

הלכו: סטיבן כהן, לאונרדו פאסוס, אנדריי פיליאבסקי.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, אבי ריקן, ערן לוי, ברק יצחקי (אם יבוא כמובן. אחרת - חלוץ זר).

הצעיר שיקבל הזדמנות: עומר נחמני. אלי כהן חושב שהקשר/חלוץ הצעיר יכול להפוך לדבר הבא בבית"ר.

הזר הכי מעניין: כרגע נראה ששקבורץ יהיה הזר היחיד, בתקווה שימלא את המשבצת.

יתרונות: סגל מגובש שרץ מספר שנים המורכב בעיקר משחקני בית, שמתאמנים ללא משכורות כבר שלושה חודשים ומרגישים שייכות למועדון בצורה בלתי רגילה.

חסרונות: נפשית לא בנויים להיאבק עוד עונה בתחתית וללא תקוה לעתיד. אם בית"ר לא תייצר משהו אחר העונה ותטפח תקווה לעתיד זה לא יחזיק והשחקנים יישברו.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. ברני ארדוב
סיים את העונה יפה, איך יפתח את העונה הנוכחית? אלי כהן/ברני ארדוב

הפועל עכו

באו: דייויד גומז, לאונרדו פאסוס, אימורו לוקמן, יובל שוואט, אלנתן סלמי, אמייה טגה, תמיר כחלון, שניר משען.

הלכו: אלירן דנין, ניסו קפילוטו, ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך, עבד מורג'אן, אלכסנדר דוידוב, רפי עמוס, סטפן שצ'פוביץ', רוביל סרסור, ניקולה טרוייץ'.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, אמייה טגה, אימורו לוקמן, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', דייויד גומז, לאונרדו פאסוס.

הצעיר שיקבל הזדמנות: יובל שוואט.

הזר הכי מעניין: לאונרדו פאסוס.

יתרונות: מרבית השחקנים שצורפו הקיץ מגיעים ללא הרבה אגו ומדובר בקבוצה שאין בה אף כוכב בולט.

חסרונות: שצ'פוביץ' ופלצ'וק, שניים מהחלוצים הבולטים בשנה שעברה בליגה, עזבו. בנוסף, מדובר על סגל חסר ניסיון בליגת העל ומאמן שעדיין לא התנסה בליגה הבכירה.

שחקן הפועל עכו סטפן שצ'פוביץ'. ברני ארדוב
משאיר חור ענק בסגל. סטפן שצ'פוביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

באו: קרלוס גרסיה, גונסאלו גרסיה, מהראן ראדי, וינסנט אניימה, איתן טיבי (הקבוצה הוציאה הודעה כי הפרטים עמו סוכמו, אך שירצקי וקרית שמונה הולכים איתו לבוררות).

על הפרק: להביא עוד שני זרים חדשים + ישראלי אחד או שניים נוספים.

הלכו: גיא חיימוב, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, גיז'רמו ישראלביץ', קלמי סבן, רועי קהת, אורי כהן.

(ברק יצחקי, האריס מדוניאנין ומוסא קונאטה – עדין לא עזבו, חתומים על חוזה בקבוצה ולא נמצאים בתוכניות של ג'ורדי קרויף. מחכים שימצאו לעצמם קבוצה. במקרה של קונאטה – מחכים להצעה כספית רשמית גבוהה בכדי למכור אותו).

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: וינסנט אניימה, עומר ורד (שרן ייני או מגן זר), קרלוס גרסיה, איתן טיבי (טל בן חיים אם יגיע), יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, רפי דהן (קשר 50-50 זר שיוחתם), גונסאלו גרסיה, מואנס דאבור (חלוץ זר), אלירן עטר.

הצעיר שיקבל הזדמנות: הקשר-חלוץ, בן בן יאיר שקפץ מקבוצת הנוער, מסתמן כאחד הצעירים הכי אהובים על הצוות המקצועי.

הזר הכי מעניין: הקשר גונסאלו גרסיה עדין חידה, אבל הזר הכי מסקרן הוא ללא ספק וינסנט אניימה. אוהדי מכבי מקווים שזה החתול המעופף שהביא דאבל ליריבה העירונית ולא חלילה חתול בשק שמגיע בכושר ירוד אחרי שנת ייבוש על הספסל של ליל.

יתרונות: המאמן אוסקר גרסיה – מגיע ממחלקת הנוער של ברצלונה, בית הספר מספר אחד לכדורגל בעולם. הקהל – אם הקבוצה תרוץ, הקהל של מכבי יהיה פקטור משמעותי מאוד וייתן לה דחיפה אדירה במאבקי הצמרת. אלירן עטר - אין במכבי שחקנים עם יכולת אישית כמו שיש לעטר. אם הוא יהיה מרוכז רק בכדורגל, מכבי עשויה להרוויח את החלוץ הכי טוב בליגה.

חסרונות: חוליית ההגנה – המשחק נגד בני יהודה חשף חלק אחורי איטי, מגושם וכבד. המגנים כמעט לא מהווים פקטור במשחק ההתקפה והבלמים, אוי הבלמים. לחזק ודחוף את החלק האחורי. הקהל – לטוב או לרע, הקהל של הצהובים הוא אחד הדומיננטיים בארץ. רק תחשבו מה יקרה אם מכבי מפסידה למכבי חיפה במחזור הראשון, ומנוצחת על ידי מכבי נתניה במחזור השני. רגע, ובמחזור השלישי ממתינה הכבשה השחורה הפועל חיפה. אה, סליחה, יש למישהו את המספר של ניר לוין?

וינסנט אניימה, מכבי תל אביב. רענן ברנובסקי
הרכש הכי מעניין בליגה. וינסנט אניימה/רענן ברנובסקי

בני יהודה

באו: ניר נחום, איציק נאש, נס זמיר (סיבי גוואר, חלוץ ניגרי שכבר סיכם עקרונית, יגיע להתרשמות במקומו של אנדלובו. מועמדים נוספים – אור ברוך, איציק כהן).

הלכו: דינו אנדלובו, עוז ראלי, פיני בלילי, ישראל זגורי, עומרי רון (דן מורי סיים חוזה – צפוי לעזוב לחו"ל).

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (ניר נחום), שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, סיבי גוואר (חלוץ זר אחר שיגיע).

הצעיר שיקבל הזדמנות: אמיר עגייב – אחד הכשרונות הכי גדולים שקפצו מקבוצת הנוער. קיבל דקות פה ושם כבר בעונה שעברה, אבל כעת הגיע הזמן שיעשה קפיצת מדרגה אמיתית ולאורך זמן.

הזר הכי מעניין: פדרו גלבאן – הארגנטינאי המוכשר הוא בדרך כלל הברומטר של בני יהודה. כשהוא בכושר טוב הקבוצה רוקדת סלסה. כשהוא מדוכא, כל השאר גם בבאסה.

יתרונות: דלה איינוגבה – בעונה שעברה הוא היה אחד משני השוערים הטובים בארץ, בצוותא עם דני עמוס. מסורת ונסיון – הקבוצה הגיעה לאירופה זו העונה הרביעית ברציפות.

חסרונות: 1. נכון לעכשיו ספסל דליל מאוד ללא אופציות ממשיות לחילופים. 2. כרגע ללא אף חלוץ טבעי בכיר בסגל. 3. עדין מעט מדי קהל מגיע למשחקי הבית. לבני יהודה יש קהל מצוין שיודע לדחוף ולתמוך. אם יגיעו במספרים גדולים יותר, השחקנים והקבוצה יקבלו עוד שחקן חיזוק.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
הפך להיות הפנים של בני יהודה. פדרו גלבאן/קובי אליהו

הפועל רמת גן

באו: מירוסלאב פאיץ', דויד מנגה, מיכאל זנדברג, טל מעבי, ליאור ראובן, גיא סולומון, ישראל זגורי, בר אביטן, ברנאר אוננגה, אנטון ארחיפוב, סבסטיאן סבארד.

הלכו: אורן ניסים, אלי לוי, אורי אברהם, טל מאיר, אדריאן פרננדס, פול קסאני, ממאדו צ'אם, עמרי אלון, עידן בלסטרה, יקיר ברוכיאן, ליאור אסולין.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן (עוז יפרח), תמיר בן עמי (טל מעבי), סבסטיאן סבארד, עומר בוקסנבוים, מירוסלאב פאיץ', ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב.

הצעיר שיקבל הזדמנות: קרלוס צ'קאנה – אז מה אם הוא בן 34? יש לו לב רחב וכושר של בן 20, צעיר לנצח!

הזר הכי מעניין: פרדי דוד יהיה חייב לפגוע בינגו עם הזרים שהביא. הבלם הצרפתי ברנאר אוננגה הוא סוג של חידה מסקרנת. הבלם שגדל במחלקת הנוער של מועדון הפאר אוקזר, הוא רק בן 23 ועל כתפיו נופלת האחריות הכבדה, להוביל את חוליית ההגנה של רמת גן.

יתרונות: לב ונשמה. אם אתה מאמן ושיש לך בסגל שחקנים עם נשמה כמו טל חן, עוז יפרח, עומר בוקסנבוים וכמובן קרלוס צ'קאנה, אתה מרגיש לצאת בטוח לקרב. והפעם נקווה שלא מדובר בקרבות שראינו בקטטה המפורסמת בוינטר.

חסרונות: היעדר מגרש ביתי לקבוצה שאמורה להילחם בחלק התחתון של הטבלה עשוי להיות, עשוי להיות הגורם שבגללו יסתיים הטיול בליגת העל בתוך שנה אחת בלבד.

שחקן הפועל רמת גן, קרלוס צ'קאנה. נמרוד סונדרס
צעיר לנצח. קרלוס צ'קאנה/נמרוד סונדרס

מ.ס. אשדוד

באו: סנאד חוסיץ', דימיטאר מקרייב, בן אז'ובל, וויליאם אווסו, מוראד אבו ענזה (וויל ג'ון וננה פוקו מועמדים להצטרף).

הלכו: עידן שריקי, רוג'רס קולה, תמיר כחלון, עידן שדה, רן בן שמעון.

מתנדנדים: ניר ביטון שמועמד להירכש על ידי מנצ'סטר סיטי וייתכן ויושאל בחזרה לאשדוד, אפה אמברוז שמבוקש על ידי סלטיק הסקוטית.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, סנאד חוסיץ', ניר ביטון (קשר זר), בן בוטבול, אפה אמברוז (קשר זר), דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

הצעיר שיקבל הזדמנות: ניב זריהן, חלוץ תוצרת מחלקת הנוער והאקדמיה של אשדוד, ימתין לדקות משחק.

הזר הכי מעניין: דימיטאר מקרייב חוזר לקדנציה שנייה, אחרי טיול כושל בליגה הרוסית. אחרי עזיבתם של עידן שריקי ורוג'רס קולה שהיו הכובשים המצטיינים בעונה שעברה, מקווים אנשי אשדוד לקבל את מקרייב במיטבו.

יתרונות: אצטדיון ביתי יחסית לשאר הליגה, יוסי מזרחי בעמדת המאמן וסגל כמעט זהה לעונה שעברה.

חסרונות: אם ניר ביטון ואפה אמברוז יעזבו יחד, זה עשוי ליצור בור עמוק מדי בקישור האחורי. והאם יורגש חסרונו של ג'קי בן זקן שהורחק מכל פעילות בעונה הבאה?

ניר ביטון במדי מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יבלה הרבה על קו אשדוד-מנצ'סטר-אשדוד? ניר ביטון/GettyImages

עירוני קרית שמונה

באו: דרקו טאסבסקי, לאסלו לנצ?ה.

הלכו: שלומי אזולאי ומסתמן שגם איתן טיבי יעזוב.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ?ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש, לאסלו לנצ?ה.

הצעיר שיקבל הזדמנות: החלוץ אחמד עאבד. זאת צריכה להיות שנת הפריצה שלו. גם הבלם הצעיר בן והבה שנקנה מטוברוק בשנה שעברה ונחשב לאחד מבלמי העתיד. משחק גם בנבחרת של גיא לוזון.

הזר הכי מעניין: בריאן חרסיסיץ'. הגרזן של הקבוצה והכח שמניע את כל המשחק.

יתרונות: סגל שחקנים שרץ ביחד כמעט לא השתנה הסגל מעונת האליפות, שחקנים צעירים ורעבים להצלחה, חדר הלבשה בריא ומעולה, קבוצה, או יותר נכון שחקנים, נטולי אגו לחלוטין.

חסרונות: סגל קצר, אין מספיק עומק בספסל. עם הפציעות של סולארי וחרסיסיץ', בעיית המחליפים גדולה. אין מספיק עומק לאירופה ולליגה.

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עם כל הפציעות מסביב הוא יצטרך לקחת פיקוד. אדריאן רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

עירוני ניר רמת השרון

באו: יורדן מילייב, קובי מוסא, איתי אלקסלסי, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס, חריסטיאן קירובסקי.

הלכו: נאור פסר, יוסי אופיר, אלן מסודי, תומר סוויסה, גיא ליפקה, אוגניין דמיאנוביץ'.

הרכב מסתמן לעונה הקרובה: גל ניר, קובי מוסא, יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, בן מלכה, אסי בלדוט, ברוך דגו, אדריאן פרננדס, חריסטיאן קירובסקי.

הצעיר שיקבל הזדמנות: אור אוסטווינד. הוא כבר בן 24, אבל ברמת השרון מתכוונים לתת לו הזדמנות אמיתית השנה.

הזר הכי מעניין: יורדן מילייב. שחקן עם ארבע הופעות בנבחרת הלאומית של בולגריה בשנה האחרונה. בן 24 שכל עתידו לפניו. קצת לא ברור איך הגיע לקבוצה.

יתרונות: בסך הכל כל התפקידים מאויישים בשחקנים מנוסים שהוכיחו את עצמם, ונראה שרמת השרון קבוצה מאוד מאוזנת מבחינה מקצועית.

חסרונות: האווירה סביב המועדון לא טובה. העזיבה של יצחקי, התחושה שאולי לקבוצה אין זכות קיום בליגת העל מבחינה כלכלית וכל הדיבורים מסביב עשויים לשבור את כל התלכיד שנוצר.

בלם לבסקי סופיה יורדן מילייב. EuroFootball, GettyImages
לא ברור איך הגיע, אבל רמת השרון יכולה להוציא ממנו את המיטב. יורדן מילייב/GettyImages, EuroFootball
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully