וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: השחקנים החדשים עברו בבקרת התקציבים

פיינטסיל, ממן ודנין הצטרפו למחזיקת הגביע, מה שהגדיל את תקציבה לסכום שקרוב ל-38 מיליון. המשכורות חולקו לפני הזמן

.../צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב העבירה היום אחרי הצהריים (שני) את שלושת השחקנים החדשים שלה: אלירן דנין, ג'ון פיינטסיל וחנן ממן, בבקרת התקציבים והגדילה את תקציבה לסכום שקרוב ל-38 מיליון שקלים. זאת עוד לפני שהגיעה לסיכום עם הקשר אריק דג'מבה דג'מבה, שמתלבט אם לחתום בקבוצה.

הבעלים החדש חיים רמון הפקיד עוד כארבעה מיליון שקלים בצ'קים בבקרת התקציבים הערב, אולם התוכנית בהפועל שהסכום לא ייפדה. העסקאות האחרונות נובעות למעשה מההגרלה הנוחה שסיפקה הליגה האירופית לקבוצה כאשר העפלה לשלב הבתים אמורה להכניס לקופת הקבוצה בין 12-15 מיליון שקלים, לא כולל מכירת שחקנים, שיכסו את ההשקעות האחרונות.

בנוסף, אם הפועל תעפיל לאירופה, סוגיית נוסא איגייבור אמורה להיפתר, כשהצוות המקצועי לוחץ להשאירו לעוד עונת השבחה שבה יעזור לאדומים להילחם על תארים. לעומת זאת, בהנהלת המועדון מתלבטים עדיין האם למכור אותו לפני סגירת חלון ההעברות או להשאירו כנכס כשבקיץ הבא תנסה הפועל לקבל עליו מכיר גבוה יותר. מלבד זאת, בהפועל עדיין מנסים למכור את טוטו תמוז ואביחי ידין שלא מעוניינים להישאר בקבוצה, מה שעשוי להזרים כסף נוסף למועדון. אגב, בעניין ידין אין חדש, בהפועל לא מוכנים לוותר לשחקן ואם לא יהיו שינויים בעניין, ידין יפתח את העונה ביציע עד הודעה חדשה.

בתוך כך, הנהלת המועדון החדשה הפתיעה את השחקנים כשיומיים לפני מועד קבלת השכר, הופקדו משכורות השחקנים, מה שהרגיע מאוד את המערכת, שכן בחודשים האחרונים תחת טביב היו לא מעט עיכובים בנושא זה.

לעמותת האוהדים הצטרפו כ-2,000 אוהדים ויכניסו כ1,6 מיליון שקל. בעמותה מצפים כי עד המשחק במוקדמות הליגה האירופית יצטרפו אוהדים נוספים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully