וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "נוסא איגייבור יישאר בהפועל תל אביב"

האדומים ספגו הפסד שני בגביע הטוטו, ניצן שירזי מבטיח חיזוק: "חנן ממן גבולי, דנין יגיע". טל בנין: "רוצה שנתניה תשחק בקופסה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב הודחה היום (שבת) מגביע הטוטו, לאחר שנוצחה 2:1 על ידי מכבי נתניה. אחרי ההפסד מול מכבי תל אביב, האדומים רשמו הפסד שני רצוף, וכעת האוהדים מחכים לחיזוק ולזרים שינחתו בתקווה שהקבוצה תתחזק ותשתפר.

המאמן ניצן שירזי הודה ש"לא רצינו לפתוח את העונה עם שני הפסדים. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר, אנחנו מחויבים לכדורגל טוב יותר. יש שחקנים חסרים, בקרוב יצטרפו זרים, אבל זה לא תירוץ. מכאן ועד להפסיד שני משחקים, זה לא מתקבל".

שירזי התייחס לטעות הקריטית של השוער בוריס קליימן: "חייו של שוער אינם קלים. היה לו משחק מצוין, אבל יזכרו לו את הטעות. יום אחד בוריס יהיה שוער ראשון בהפועל".

שירזי הוסיף ש"נוסא איגייבור יישאר, חנן ממן גבולי, אלירן דנין יגיע. התחלנו מאוחר את ההכנות, אבל אנחנו חייבים להיראות טוב יותר. תמוז וידין? אני לא כועס עליהם. זה הכדורגל, זה הענף. כבר התרגלנו".

בהפועל טוענים כי הם ויתרו על הצעה כספית גבוהה על איגייבור, והוא יישאר בקבוצה לפחות עד למפגש הכפול מול דודלאנז' הלוקסמבורגית בליגה האירופית, בניסיון לעזור לקבוצה להעפיל לשלב הבתים. לאחר מכן, יוחלט על עתידו. הקשר דג'מבה דג'מבה סיכם את תנאיו והוא ינחת הלילה, כמו גם ג'ון פיינסטיל.

סלים טועמה התייחס ליריבה בליגה האירופית: "קיבלנו הגרלה סבירה אבל ההגרלות הסבירות הן הכי מסוכנות. מקווה שהחדשים יעזרו לנו"


מנגד, מאמן מכבי נתניה טל בנין אמר: "תמיד כיף לנצח. בשביל זה אנחנו מתאמצים, בשביל זה כולם באים, אבל אני גם מסתכל על הדרך. אני רואה התקדמות, ובסוף זה יהפוך לדבר אחד גדול. יכולנו להגדיל את התוצאה, אבל אני לא רוצה לדבר על חוליות, אלא על הקבוצה כקבוצה".

בנין הוסיף ש"הבטיחו לנו שהאיצטדיון יהיה מוכן בזמן, ואנשים קנו מנויים, אבל עכשיו זה נדחה. זה לא יהיה רע אם יחיו את הקופסה לכמה מחזורים. אנחנו מדברים על זה. הכוח שלנו זה הקהל. בלי הבית, תהיה לנו בעיה. כשאתה נודד, אתה נותן יתרון ליריבה שלך יתרון. אשים את משקלי כדי שנחזור בינתיים לשחק בקופסא".

יוסי שבחון, שכבש לנתניה, אמר: "זה משחק הכנה מצוין לליגה, לא שום דבר מעבר לזה. רואים מה הדברים הטובים והפחות טובים. יש לנו עוד הרבה עבודה, כי זו קבוצה די חדשה, ואלו שהיו בשנה שעברה קצת פצועים. אני מקווה שנבוא מוכנים לליגה כי זה יהיה הרבה יותר קשה ממה שהיה היום. המשחק צריך להיות יותר מסודר, ואנחנו צריכים להראות ליותר מחוייבות. הקהל מצפה מאיתנו לזה. זה מועדון מאוד חם, מאוד פשוט, מאוד צנוע, כיבדו אותי. אין פה יומרות מיוחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully