וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הציעה לדני בונדר לחזור

על אף שאריק דג'מבה דג'מבה וג'ון פיינטסיל צפויים לנחות בארץ, בקבוצה יעדיפו לצרף את בונדר כמגן ימני ולחסוך מקום של זר

שני זרים פוטנציאליים להפועל תל אביב ינחתו הלילה (בין שבת לראשון) בישראל. האדומים מנהלים מגעים עם הקשר הקמרוני אריק דג'מבה דג'מבה, לשעבר במנצ'סטר יונייטד, ועם ג'ון פיינטסיל הגנאי, שכבר שיחק בעבר בקבוצה.

דג'מבה דג'מבה, 31, ששיחק בארבע השנים האחרונות באודנסה הדנית, יגיע הלילה לישראל לטובת סיום המגעים. הקשר האחורי הוא שחקן חופשי, והאדומים לא יצטרכו לשלם תמורתו דמי העברה. אם אכן יחתום בשורות האדומים, הוא יהיה אחד הזרים הבכירים ששיחקו כאן אי פעם.

גם ג'ון פיינטסיל ינחת בישראל, אבל למרות הגעתו, כלל לא בטוח שהוא יצטרף לקבוצה, שכן בהפועל רוצים קודם כל לצרף בלם וקשר, ולא מגן ימני. האדומים כבר שלחו הצעה לדני בונדר לחזור לקבוצה, בתקווה שאם בונדר יגיע, ניצן שירזי לא יצטרך מגן ימני, ויתפנה מקום לזר.

יש לציין כי להפועל תל אביב כבר שלושה זרים חתומים: אפולה אדל, נוסא איגייבור וברונו קוטיניו. לפיכך, אם האדומים ירצו לצרף שני זרים - הם יצטרכו לוותר על אחד השחקנים. איגייבור הוא המועמד הבכיר לעזוב, אך בשלב זה עסקת העברתו לבטיס תקועה.

עוד שחקן זר שמועמד להגיע לקבוצה הוא הבלם השבדי מתיאס ביירסמיר. השחקן בן ה-26 קיבל פנייה מראשי המועדון, אך בשלב זה לא ברור האם ומתי יגיע לישראל והצדדים רחוקים מסיכום. ביירסמיר משחק מאז קיץ 2009 בפנאתינייקוס היוונית, אבל אשתקד רשם רק תשע הופעות ליגה. בעבר שיחק השבדי גם בגטבורג וברוזנבורג וכן רשם שלוש הופעות בנבחרת הבוגרת. כאמור, בהפועל מעדיפים לצרף בלם וקשר.

אריק דג'מבה דג'מבה נרכש על ידי השדים האדומים בקיץ 2003 תמורת 3.5 מיליון ליש"ט וסומן כמחליפו של רוי קין, אבל בעונה וחצי באולד טראפורד לא זכה לדקות משחק משמעותיות. בינואר 2005 נמכר לאסטון וילה, אבל גם בה לא בלט. בהמשך שיחק חצי עונה בהשאלה בברנלי, עונה בקטאר וכאמור, ארבע שנים בליגה הדנית. בעונה שעברה רשם השחקן 27 הופעות ליגה באודנסה.

ג'ון פיינטסיל, לו 80 הופעות בנבחרת גאנה, הגיע לישראל ב-2002 ושיחק במכבי תל אביב במשך שנתיים וחצי, במהלכן גם זכה איתה באליפות והשתתף איתה בשלב הבתים של ליגת האלופות. לאחר מכן עבר להפועל תל אביב כחלק מעסקת אדוארדו מרקש.

לאחר מכן שיחק במשך שנתיים בווסטהאם, נמכר ביחד עם החלוץ בובי זאמורה לפולהאם בקיץ 2008 ובקיץ שעבר, אחרי שסיים את חוזהו, עבר ללסטר מליגת המשנה באנגליה. פיינטסיל פתח בהרכב של השועלים בתחילת העונה, אבל אחרי עזיבתו של המאמן סוון גוראן אריקסון והגעתו של נייג'ל פירסון לתפקיד, הוא איבד את מקומו. בסך הכל רשם שבע הופעות בלבד בכל המסגרות, כאשר המשחק האחרון בו שותף היה באוקטובר.

לנושא אחר. האדומים סיכמו עם הנהלת דודלאנז' הלוקסמבורגית, היריבה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, על החלפת ביתיות. המשמעות היא שהמשחק הראשון ב-23 באוגוסט יתקיים בלוקסמבורג והגומלין בישראל כעבור שבוע. הסיכום עדיין צריך לעבור אישור של אופ"א, אך מדובר בעניין טכני בלבד.

עדכון ראשון: 10.8, 21:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully