וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה עדיין מיתמם, מכבי תל אביב דווקא מעודדת

השוער נחת לבדיקות רפואיות, הכריז בחיוך: "באתי לחופשה", ושמח לגלות את תוצאת הדרבי. ייני: "הניצחון הוא דחיפה להמשך"

דרור פיקלני

צפו באניימה נוחת בארץ, צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה לא יכלו לבקש לעצמם פתיחה טובה יותר מאשר נצחון יוקרתי ומתוק 0:1 על הפועל תל אביב בדרבי שפתח אתמול (ראשון) את העונה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו. היכולת של הקבוצה לא הייתה טובה, אבל שער של אלירן עטר בתוספת הזמן שלח את כל שחקני הקבוצה יחד עם המאמן לשמוח יחד עם 6,000 אוהדי הקבוצה שנכחו באצטדיון רמת גן.

אמש נחת בארץ וינסנט אניימה, שוערה של ליל הצרפתית, שצפוי לעבור במהלך היום בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי על חוזה לעונה אחת בקבוצה. השוער, אקס הפועל תל אביב, שיחצה כעת את הכביש למדים הצהובים, יושאל לעונה אחת. למרות נסיונם של ראשי המועדון להסתיר את דבר הגעתו של אניימה לישראל, הגיעו כלי התקשורת לנתב"ג וקיבלו את פניו של השוער המופתע, שקיבל הוראה מאנשי הקבוצה שלא להתראיין.

אניימה הסכים לומר בחיוך: "אני לא מבין למה באתם לראיין אותי. באתי לחופשה של שלושה ימים. המאמן נתן לנו מספר ימי חופש אז באתי לישראל. אני בטוח שאתם מכבדים אותי בימי החופשה שלי". השוער הניגרי שנראה משועשע מאוד מהגעתם של אנשי התקשורת הוסיף: "שום דבר עדיין לא סגור עם מכבי תל אביב והכל יכול להיות". אניימה שהגיע עם מטען של שלוש מזוודות ענקיות שלא הותירו מקום לספק, שמע על תוצאת הדרבי וחייך חיוך גדול כשהתבשר שמכבי תל אביב ניצחה בדרבי, משער של אלירן עטר, עימו שיתף השוער פעולה בעבר בבני יהודה.

מי שצפוי לעזוב כעת את הקבוצה בעקבות הגעתו של אניימה הוא גיא חיימוב, שיושאל לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חיימוב, שהציג אמש יכולת טובה מאוד בשער הצהובים והיה בין נקודות האור הבודדות, ירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, לאחר שידע ככל הנראה שהיתה זו הופעתו האחרונה לעת עתה במדי הצהובים. השוער צפוי להמריא מחר לקפריסין, בכדי לחתום באופן רשמי בקבוצתו של רן בן שמעון.

אלברמן: "אנחנו רוצים לעשות דברים יפים השנה"

בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים שלא לצאת מגדרם לאחר הנצחון והמאמן אוסקר גרסיה אמר: "זה הנצחון חשוב מאוד בעיקר בשביל האוהדים. אנחנו צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע כי יש לנו עוד הרבה מה לשפר. רצינו לפתוח בנצחון בעיקר בשביל האוהדים, כי ידענו כמה המשחק הזה חשוב עבורם".

"כיף מאוד להתחיל ככה את העונה, אין כמו לנצח בדרבי", אמר שרן ייני בסיום. "זה אמנם רק גביע הטוטו והיינו רוצים לנצח את זה בליגה, יש לנו עוד הרבה עבודה אבל כיף להתחיל ברגל ימין. כולם יודעים שלא קל לשחק בחום הזה. זו רק תחילת עונה, אנחנו עובדים נכון, לאט לאט, עבדנו בעיקר על ההגנה שעשתה את העבודה ואני מניח שעם הזמן נתפתח גם בצד ההתקפי".

ייני נשאל עד כמה ניצחון בדרבי, גם אם מדובר בגביע הטוטו, נותן דחיפה לקראת ההמשך והשיב: "דרבי זה תמיד חשוב. נקודה. ניצחון במשחק ראשון נותן דחיפה אדירה לקראת ההמשך, על אחת כמה וכמה נגד הפועל. זה נותן הרבה בטחון לשחקנים ואני בטוח שהם יתעלו את זה לכיוון הנכון. נמשיך לעבוד קשה. העבודה מאוד מאוד מבוקרת וההערות של הצוות מאוד נכונות, עם דגשים מצוינים שלא עבדנו עליהם עד עכשיו. המון עבודה על כוח, המון מהירות ואנחנו באמת עובדים קשה".

ייני שענד את סרט הקפטן תופקד בעמדת המגן, בה הוא לא רגיל לשחק, התייחס לשינוי התפקוד שלו: "זה נורא. תפקיד קשה מאוד, בטח למי שלא רגיל. אבל אני אשחק בכל תפקיד שיצטרכו אותי".

הקשר גל אלברמן הוסיף: "האמת שהיה חשוב לנו מעבר ליכולת לנצח בשביל האוהדים שלנו. צריך לזכור שהתחלנו להתאמן לפני שלושה שבועות. ואנחנו שמחים ששימחנו אותנו. עשינו עבודה יסודית, אנחנו מתאמנים קשה ואנחנו רוצים לעשות דברים יפים השנה עם פחות דיבורים ויותר עבודה ומשמעת. דיברנו עם הזרים המון על הדרבי והם כבר יודעים שזה המשחק הכי חשוב. אני בטוח שיהיו עוד הרבה דרבים מעניינים העונה".

אלברמן נשאל על חזרתו להרכב והתייחס לכך שחזר להיות שחקן מרכזי בקבוצה: "כולם יודעים שעברתי דברים לא פשוטים בעונה הקודמת ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הפעם ושסומכים עליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully