וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי גורדון עוזב את הפועל גלבוע/גליל עליון

4.8.2012 / 19:54

השחקן פגוע מאוד מהיחס כלפיו ואמר: "זה כואב ולא נעים, התאכזבתי מליובין בצורה עצומה". המועדון: "מאחלים לו הצלחה"

בהפועל גלבוע/גליל עסקו עד כה בעיקר בניסיון לצרף זרים לקבוצה המתפתחת של ליאור ליובין, אך הערב (שבת) נודע כי אחד השחקנים המשמעותיים של המועדון בשנים האחרונות, הלא הוא אבישי גורדון עוזב את הקבוצה. השחקן, ששיחק במדי המועדון בארבע השנים האחרונחת פגוע מאוד מהיחס לו הוא זוכה, ואמר לאתר 'בסט בול': "מתחילת השנה לא דיברו איתי. הבנתי שהם לא רוצים אותי וזה בסדר אבל הייתי מצפה מאנשים ששיחקתי אצלם תקופה ארוכה שהדברים ייעשו בצורה יותר מסודרת וראויה, אני חושב שהגיע לי קצת יותר יחס, זה פשוט כואב ולא נעים".

גורדון, שאף שימש כקפטן הקבוצה, סיפר שהוא הכי פגוע מיחסו של המאמן, ליאור ליובין: "התאכזבתי ממנו בצורה עצומה. הייתי הכי לויאלי בעולם אבל כנראה שאסור לצפות ולהיות בן אדם טוב מדי. עמית גל טוען שהוא היחיד שנלחם עליי אבל אני כבר לא יודע מה לחשוב כי אף אחד לא דיבר איתי. נתתי כל מה שיש לי למועדון הזה, לא ציפיתי לשחק 20 דקות במשחק אבל גם לא חצי דקה. בכל קבוצה צריך שיהיה שחקן כמוני בלי אגו שמוכן לתת הכל לקבוצה". על עתידו אמר השחקן: "יש כמה קבוצות שהתעניינו ואנחנו מדברים. אמשיך לשחק כדורסל, זה בדם שלי, אני לא יכול בלי זה".

מגלבוע/גליל נמסר בתגובה: "אנחנו מאחלים לאבישי בהצלחה בהמשך דרכו. הוא אדם נפלא ושחקן לא פחות מזה. כרגע אנחנו מתמקדים בדור ההמשך של המועדון ויכול להיות שנחזור לשתף פעולה בהמשך בתפקיד אחר".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully