וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה את רועי קהת ודיא סבע

28.7.2012 / 21:14

בהנהלה ממתינים בכדי לבדוק האם ישוחררו ממכבי ת"א. אוסיאקו עשוי לסגור כבר מחר. נמשך המו"מ עם בויאן מרקוביץ'

מגד גוזני

צפו בהפועל באר שבע חוזרת ממחנה האימון

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכה: יותם בן דוד

הפועל באר שבע רוצה לצרף את הקשרים רועי קהת או את דיא סבע, אם ישוחררו ממכבי תל אביב. בהנהלת הקבוצה ממתינים בכדי לבדוק האם ישוחררו. אלישע לוי מעוניין לצרף עוד שחקן אחד או שניים פרט לבלם וקשר זרים ובכך להשלים את הסגל. שם נוסף שעלה הוא שחקן נוסף ממכבי תל אביב, רפי דהן, אם כי במועדון סקפטיים לגבי האפשרות שישוחרר על ידי אוסקר גרסיה.

בבאר שבע אישרו הערב את הידיעה שלשום בוואלה! ספורט, לפיה הקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו קרוב לסיכום בקבוצה. כזכור, הנהלת הקבוצה ניהלה אמש משא ומתן לילי עם השחקן, הגישה לו הצעה לשנתיים, והפערים היו קטנים מאוד. במקביל נוהל משא ומתן עם הקשר המונטנגרי מלאדן קשצ'לאן, וזאת מתוך הנחה שישנה אפשרות שאוסיאקו לא יסגור בקבוצה. נראה כי מה שמפריד בין הצדדים כרגע הוא גובה מענק החתימה של השחקן.

לגבי הבלם בויאן מרקוביץ', שנמצא בעדיפות עליונה אצל אלישע לוי, הפערים קטנים מאוד אך במועדון טוענים כי סוכניו של השחקן בחו"ל לא מוכנים להתפשר כרגע על מחירו. מחר ינסו הצדדים למצוא פתרון לעניין במטרה לסכם את ההעברה. אם מרקוביץ' לא יעבור, אלישע לוי יבקש לבדוק שוב את אופציית בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב. לאחר צירוף בלם וקשר, מכסת הזרים של הקבוצה תושלם.

אתמול, כזכור, שבה הקבוצה ממחנה האימונים בפולין. "המחנה היה מוצלח. היינו במקום פנטסטי עם כל התנאים שקבוצת כדורגל צריכה", אמר המאמן אלישע לוי. "בשלב הזה אנחנו בוודאי חוזרים קבוצה יותר טובה. פיזית אנחנו יותר טובים, טקטית אנחנו יותר טובים, אנחנו מתחברים חברתית. ראינו כמה זרים ונעבור לשלב הבא. כשאני מרכיב קבוצה, אני מתחיל מלמטה. הקבוצה מאוזנת. נצטרך להתחזק התקפית". לוי זוכה למחמאות בקרב הצוות המקצועי והשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully