וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספ בלאטר: "ניתן להרחיק את גארת' בייל מכל פעילות"

נשיא פיפ"א התייחס למקרה של הוולשי, שייעדר מהאולימפיאדה כביכול עקב פציעה אך שיחק וכבש בניצחון טוטנהאם

סטיוארט פירס, מאמן נבחרת בריטניה בכדורגל, הכין את הבריטים למשחקים האולימפיים מתוך ידיעה שהוולשי גארת' בייל לא יעמוד לשירותו, זאת עקב פציעה שסחב. אולם אתמול הופתעו בכפר האולימפי לגלות כי בייל כבר כשיר לחלוטין. בייל, ששוהה עם טוטנהאם בטור בארצות הברית, פתח אתמול בהרכב טוטנהאם בניצחונה 1:2 מול לוס אנג'לס גלאקסי בקליפורניה. הופעתו של המגן הסילוני, שאפילו כבש את אחד השערים במשחק, גררה ביקורות נזעמות מכיוון הממלכה.

אנשי כדורגל רבים בממלכה ביקרו באופן ישיר את בייל, ביניהם גארי ליניקר ושחקן העבר הוולשי רובי סבאג'. הביקורות הגיעו עד משרדו של נשיא פיפ"א ספ בלאטר, שנדרש לעניין והתבטא היום (חמישי) בנושא: "התאחדות הכדורגל הבריטית והארגון האולימפי שלה טרם פנו לפיפ"א באופן רשמי בנושא, אבל אם הם יפנו, יהיה ניתן להרחיק את השחקן מכל פעילות במדי טוטנהאם", הפתיע הצרפתי.

"העיקרון הוא שאם הקבוצה לא משחררת שחקן מסוים לנבחרת, ההתאחדות של אותה מדינה יכולה לעתור לפיפ"א ואז ניתן להרחיק את השחקן מפעילות בזמן המשחקים האולימפיים לפחות. העמדה של פיפ"א בנושא מעולם לא הייתה ברורה וחדה יותר כמו שהיא עכשיו", אמר.

בלאטר הוסיף ואמר כי בידה של פיפ"א להרחיק את בייל עד ה-12 באוגוסט, משמע מרבית ההכנה של הספרס לעונה הקרובה. הספרס, מצידם, טוענים כי הוולשי חזר לכושר רק השבוע וחזרתו הפתיעה גם אותם. בייל אף צוטט בערוצה הרשמי של טוטנהאם, באומרו כי "תהליך ההחלמה שלי עבר מהר מאוד, הרבה לפני התכנון הראשוני של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully