וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיכום עקרוני עם בטיס על מכירת איגייבור

האדומים יקבלו 1.2 מיליון יורו על כרטיס הקשר. הקבוצה חזרה מרוצה מהמחנה: "הסגל לא הושלם, אך חברתית אנחנו מאושרים"

קובי אליהו

צפו בנחיתה של הפועל תל אביב ממחנה האימונים

וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב הגיעה היום (רביעי) לסיכום עקרוני עם בטיס הספרדית על מכירת מלוא כרטיסו של נוסא איגייבור תמורת 1.2 מיליון יורו. הקשר הניגרי שהצטרף לאדומים בעונה שעברה מלילסטרום הנורבגית, צפוי לעבור בימים הקרובים לשורות הירוקים מסביליה ולפנות מקום בתקציב של הפועל תל אביב. סוכנו הניגרי של איגייבור התראיין לאחד מכלי התקשורת בספרד היום ואמר: "נוסא יודע שבטיס מעוניינת בו והוא רוצה לשחק בספרד".

מוקדם יותר שבה הקבוצה לישראל אחרי מחנה אימון בן שמונה ימים בהונגריה. האדומים ערכו שלושה משחקי אימון במהלך המחנה: נגד פצ'י, קבוצת המילואים של אדמירה ואקר ו-ויסלה קרקוב, וניצחו בשלושתם. ביחד עם הקבוצה נחתו שני שחקני הרכש, טל בן חיים וזאב חיימוביץ'. אנשי ושחקני הקבוצה הרבו לדבר על האווירה הטובה שנוצרה במחנה ועל משימת הגיבוש שהושלמה בהצלחה לדבריהם.

עוזר המאמן, שביט אלימלך, אמר היום אחרי הנחיתה: "הדבר החשוב מבחינתנו היה החיבור. אנחנו לא בלחץ מבחינת מציאת בלם חדש. נחכה עוד טיפה כדי למצוא את השחקן המתאים, יש לנו כמה מועמדים טובים. הסגל עוד לא הושלם, אבל בפן החברתי אנחנו מאושרים. יש חיבור טוב בין השחקנים ויש חיבור טוב במועדון".

יגאל אנטבי הוותיק אמר: "התגבשנו מאוד וגם מבחינה מקצועית אנחנו נראים יותר טוב מאימון לאימון וממשחק למשחק. המטרות של הפועל תל אביב הן תמיד להסתכל למעלה ולהתחרות על כל התארים. יש שילוב טוב בין הצעירים לוותיקים".

שי אבוטבול: "המטרה הלא פחות חשובה מהכדורגל, הייתה הגיבוש ואפשר להגיד שחזרנו קבוצה מגובשת. היה מחנה מצוין. השילוב בין השחקנים עצמם ובין השחקנים לצוות היה שילוב טוב, שילוב שמח. מה שצריך להוביל אותנו קדימה זה הביחד שלנו, שזה הכי חשוב. זה מה שניצן שם עליו דגש ואני חושב שבזה אנחנו עומדים יפה בינתיים".

המאמן ניצן שירזי, שבחן במהלך מחנה האימון מספר שחקנים זרים, ממשיך לשים דגש על מציאת בלם, אבל מעוניין לחזק גם את חוליית הקישור. ניקולה גולאן הסרבי וז'ואאו ויקטור הברזילאי, מקבוצת מאיורקה, מועמדים להגיע.

(עדכון ראשון: 15:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully