וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "המחנה מדהים. התנתקנו מכל הרעש"

24.7.2012 / 11:00

שחקני בית"ר ירושלים מרוצים ("שמנו הכל בצד, מתרכזים רק באימונים") ומתלוצצים: "מקווים שיהיה כסף לחזור ארצה"

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים לפני היציאה למחנה האימון בגרמניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי יומיים במחנה האימונים בקובלנץ שבגרמניה, מספרים שחקני בית"ר ירושלים על אווירה מצוינת, שתורמת רבות להכנת הקבוצה לקראת העונה הקרובה. "לא סתם חיכינו למחנה הזה ותמיד טענו שזה אולי הדבר הכי חשוב בעונה", אמרו השחקנים, "הרבה עצבים שהיו בארץ נשכחו, כולם שמים הכל בצד ומתעסקים אך ורק באימונים והאווירה טובה. המחנה מדהים, פשוט התנתקנו מכל הרעש של הארץ".

בתוך כך, למרות הניתוק, השחקנים עדיין עוקבים אחר ההתרחשויות מישראל, בעיקר אלו מהם שלא חתומים על חוזים ושעתידם אינו ברור. אלי כהן אמר לפני המחנה כי "בחמשת הימים הראשונים לא יהיה מה לדבר על בעיות משמעת אפשריות כי השחקנים ייקרעו בשלושה אימונים ביום". מידי יום השחקנים גם מקבלים הרצאות בנושאי פיזיולוגיה, חיים ספורטיביים ותזונה נכונה.

אתמול הפתיעו השחקנים את שמוליק קוזוקין כשהם חגגו לו יום הולדת ואפילו הביאו עוגה. השחקנים גם יודעים לקחת בהומור את המצב את הנוכחי ובמהלך החגיגה אחד מהשחקנים אמר בצחוק: "שמעתי שאין כסף לכרטיסי טיסה חזרה. נישאר כאן הרבה זמן ונקנה לכולם עוגות". שחקן נוסף אמר: "נישאר כאן, נצא להתרשמות בקבוצות מהבונדסליגה, אולי ייצא משהו גדול מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully