וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 0:7 את דפורטיבו מיינרה

23.7.2012 / 21:27

הצהובים ממשיכים להפציץ ונהנו מצמדים של דאבור וקולאוטי ושערים של בן יאיר, לוגסי וזיו במשחק מול היריבה מהליגה ה-4

תגידו שהיריבות לא חזקות, תגידו שזו רק תחילת העונה ועוד מוקדם לקפוץ למסקנות. הכל נכון, אבל עם העובדות אי אפשר להתווכח והעובדות הן שמכבי תל אביב מרשימה מאוד עד כה במחנה האימון אותו היא עורכת בלה מנגה, ספרד.

אחרי השמינייה שכבשו הצהובים ללא מענה לרשתה של קארטחנה במשחק האימון הראשון שלהם, היום (שני) הם לא היו רחוקים מכך, מול יריבה מעט יותר טובה. מכבי הביסה 0:7 את דפורטיבו מיינרה מהליגה הרביעית בספרד ושוב הציגה יכולת התקפית טובה לצד הגנה חזקה. מיינרה אגב, הפסידה רק לפני שלושה ימים 2:0 ללבנטה מהליגה הספרדית הראשונה, כך שהתוצאה של הצהובים בהחלט נראית חיובית.

ממש כמו מול קארטחנה, הקבוצה של ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה פתחה בטירוף, עם שער של מואנס דאבור מבישול של מהראן ראדי כבר אחרי 45 שניות. חלפה דקה נוספת ובן בן יאיר הכפיל בבעיטה חזקה. בדקה ה-14 זה כבר הפך ל-0:3, כשדאבור השלים צמד אחרי מהלך טוב בין גונסאלו גרסיה לאלירן עטר.

עד למחצית נפסלו צמד שערים של אלירן עטר בטענת נבדל ולאחר ההפסקה ערכו הצהובים 11 חילופים ועלו עם הרכב חדש לחלוטין למחצית השנייה. גם ההרכב הזה לא התקשה למצוא את הרשת. בדקה ה-61 רוברטו קולאוטי בעט למשקוף, הריבאונד הגיע לדור מיכה, שהגביה לחלוץ, שהפעם מצא את הרשת. חלפו שש דקות ומשה לוגסי כבש את החמישי ובדקה ה-78 קולאוטי השלים צמד וקבע 0:6 ואחרון חביב היה יואב זיו, שחתם את התוצאה שלוש דקות לסיום מבישול של קולאוטי.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב (ברק לוי, 46), קרלוס גרסיה (אבי סטרול, 46), ריף פרץ (שרן ייני, 46), רחמים צ'קול (יואב זיו, 46), מהראן ראדי (משה לוגסי, 46), גונסאלו גרסיה (דיא סבע, 46), רפי דהן (יגיל ביטון, 46, אלי זיזוב, 75), רוסלן ברסקי (גל אלברמן, 46), בן בן יאיר (רועי קהת, 46), מואנס דאבור (רוברטו קולאוטי, 46), אלירן עטר (דור מיכה, 46).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully