וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל באר שבע גברה 1:2 על אלקי לרנקה

23.7.2012 / 20:50

דובב גבאי כבש צמד בניצחון הראשון של אלישע לוי בפולין. אוגו אוקה נבחן ושוחרר, שאר הזרים ימשיכו להיבחן. המאמן: "מרוצה"

הפועל באר שבע השיגה הערב (שני) ניצחון ראשון במחנה האימון בפולין, 1:2 על אלקי לרנקה הקפריסאית בשורותיה פתח בהרכב הבלם הישראלי ניסו קפילוטו. דובב גבאי כבש את שני השערים לזכות הקבוצה של אלישע לוי. בדקה ה-31 קיבל החלוץ כדור מצוין מוויליאם נג'ובו והכניע את השוער של הקפריסאים. תשע דקות מאוחר יותר היה זה תומר סוויסה על תקן המבשל עם כדור עומק וגבאי השלים צמד.

באר שבע שלטה במשחק ללא עוררין במחצית הראשונה ומלבד שני השערים, סוויסה הפעלתן היה קרוב פעמיים לכיבוש וגם הכין מצב נוסף לנג'ובו. גם גבאי היה קרוב לשלושער עם פתיחת המחצית השנייה, אבל הנגיחה שלו נהדפה על ידי שוער אלקי.

גם הערב המשיך לוי לבדוק את הנבחנים שנמצאים במחנה. הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ', הקשר המונטגרי מלאדן קשצ'לאן והקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו פתחו בהרכב ושיחקו 90 דקות. עם פתיחת המחצית השנייה נכנס נבחן נוסף, הבלם אוגו אוקה, להופעה ראשונה בקבוצה במקומו של מרקוביץ' ובדקה ה-74 הכשלה שלו ברחבה סידרה לקפריסאים שער מצמק מהנקודה הלבנה אותו כבש קפילוטו בעצמו. לוטם זינו המחליף הורחק בדקה ה-90.

בסיום המשחק החליט אלישע לוי לשחרר את הבלם הניגרי אוקה. לעומתו, מרקוביץ' התבקש להישאר עוד מספר ימים כשהנטייה של המאמן היא להחתימו. גם קשצ'לאן ואוסיאקו התבקשו להישאר כאשר נראה שאחד מהם יוחתם. בקבוצה ציינו כי המונטנגרי מרשים יותר. המאמן אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של המועדון: "היה משחק אימון טוב. אני מרוצה מהמוכנות והמחוייבות של הקבוצה, שממשיכה בהתקדמות".

הפועל באר שבע פתחה בהרכב הבא: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, פטריק אוסיאקו, מלאדן קשצ'לאן, וויליאם נג'ובו, ניקולאס פלצ'וק, דובב גבאי, תומר סוויסה. בהמשך שותפו: קלמי סבן, אוגו אוקה, וויליאם סוארס, סיראז' נאסר, לוטם זינו, יוסף אבו לאבן, שמעון לוגסי, יוני אוזן, איציק וקנין, ירדן אבוחצירא והשוער אלירן סולימנספור.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully