וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שחקני הרכש בספק למשחקי הליגה האירופית

בן חיים וחיימוביץ' לא יוכלו להירשם כל עוד המועדון לא יפנה כסף מתקציב הרכש. האדומים ניצחו 0:2 את ויסלה, מרעי ושרם כבשו

אתר רשמי

צפו באימון הקבוצה בהונגריה

למרות שבהפועל תל אביב נושבת רוח חדשה מאז שחיים רמון הכריז על העברת המועדון לידיו, בפועל קיימת חוסר ודאות כלכלית. על רקע רצון הצוות המקצועי לשדרג את הסגל הקיים, בפועל אין איש שיודע להעריך מה יהיה תקציב המועדון העונה. על פי החישוב, שכר השחקנים בקבוצה מגיע כמעט לכ-20 מיליון שקלים והתקציב אמור להגיע לכ-25 מיליון שקלים. משמעות הדבר היא ששחקני הרכש כמו טל בן חיים, זאב חיימוביץ' ושחקנים נוספים שיוחתמו עשויים שלא להיכלל בסגל לקראת משחק הפלייאוף בליגה האירופית.

כמובן שאי העפלה לליגה האירופית תקשה עוד יותר על תקציב האדומים. בכל מקרה, השבוע אמורה להתקיים פגישה בין נציגי בקרת התקציבים להנהלת המועדון סביב נושא התקציב, ואז הדברים אמורים להתבהר. נכון לעכשיו, שכר השחקנים תופס את רוב תקציב המועדון, ועל כך יש להוסיף את שכר אנשי המנהלה והצוות המקצועי. לכך יש להוסיף גם הוצאות שוטפות, כמו מחנה האימונים ומחלקת הנוער של המועדון.

התוכנית החדשה של ההנהלה היא למכור שחקנים כמו טוטו תמוז, נוסא איגייבור, אביחי ידין ועמרי קנדה, זאת במטרה לפנות כספים שאמורים להיכנס לקופת המועדון, אבל בשלב הזה אין שום התקדמות במשאים ומתנים של השחקנים. בכל מקרה, איגייבור הוא נקודת האור המשמעותית של האדומים, ובסביבת השחקנים מעריכים שמחצית מכרטיסו יימכר תמורת 800 אלף יורו. השכר של ארבעת השחקנים הללו מגיע לכשישה מיליון שקל ברוטו, ובהיעדר מכירה שלהם, האדומים עלולים "להיתקע" עימם והם עלולים להכביד על התקציב. תקציב הקבוצה מסתמך גם על ההכנסות מהליגה האירופית, ובמצב הקיים בקרת התקציבים לא יכולה לאשר חוזים חדשים.

בשלב הזה בהפועל תל אביב נמצאים בקשר רציף עם מספר אנשי עסקים בכדי שאלו יסייעו לקבוצה מבחינה כלכלית, ובעיקר כדי להחתים שם גדול נוסף דוגמת ברק יצחקי. רק אם אחד מאנשי העסקים יהיה מוכן לתרום כסף לעסקה שכזו, תוכל הפועל תל אביב להחתים שחקן בסדר הגודל הזה. חשוב לציין כי הכסף שייכנס מעמותת האוהדים יועבר ישירות לאלי טביב בכדי לרכוש אחוזים מהבעלות והוא לא יופנה לקופת המועדון.

גם בעניין מחלקת הנוער אין שום שינוי. כפי שהדברים נראים כרגע, גם העונה תהיה ההשקעה מינימלית במחלקה וקיימת דאגה סביב הנושא הזה בקרב אנשי המועדון. המנכ"ל אמיר לובין כבר התבטא בנושא השבוע ואמר למקורביו שכרגע אין אפשרות להשקיע במחלקת הנוער עד שלא יעשה סדר בקבוצה הבוגרת. בשלב הזה קיימת אפשרות שאיש עסקים ייקח על עצמו את הנושא הזה, אבל מדובר בנושא שמהווה כאב ראש לא קטן לראשי הקבוצה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כל השחקנים שנחתים וכבר הוחתמו יירשמו לאירופה. הצוות המקצועי ימשיך לחפש שחקני רכש איכותיים ועם כמה מהם יש משא ומתן מתקדם".

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את ויסלה קרקוב

הפועל תל אביב ממשיכה להתכונן במרץ לתחילת העונה, והיום (ראשון) הם קיימו משחק אימון שלישי במחנה האימונים. אחרי שגברו 1:2 על פקשי ההונגרית ו-1:2 על אדמירה וואקר מאוסטריה, האדומים פגשו את ויסלה קרקוב החזקה וניצחו 0:2. את השער הראשון במשחק הבקיע ויקטור מרעי בדקה ה-54 אחרי שזכה לבישול מהרכש החדש טל בן חיים שהוציא כדור רוחב מצד שמאל. שתי דקות לסיום עדן שרם סגר את הסיפור.

ניצן שירזי עלה בהרכב עם אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, סרגיי גוליאטקין, יגאל אנטבי, אלרואי כהן, שי אבוטבול, רהימה עובד, טל בן חיים, עומר דמארי ו-ויקטור מרעי. בצד השני, מאור מליקסון, שיפתח עונה שלישית בויסלה, עלה בהרכב הפולני.

בדקה השמינית הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק, כשכדור של דוד קמינסקי נהדף על ידי ההגנה האדומה וההמשך של גרגולה חלף בסמוך לשער. בדקה ה-23 גם מליקסון הגיע להזדמנות טובה, אבל קבלת החלטות שגויה עם חדירה פנימה במקום בעיטה עלתה לויסלה בפספוס הזדמנות. שמונה דקות להפסקה שער של ויסלה נפסל.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה טעות של אפולה אדל כמעט עלתה לאדומים בשער כשהשוער היה מחוץ לשער ורדוסלאב סובלבסקי ניסה את מזלו מ-40 מטר. אדל הגיע בזמן ומנע שער. בדקה ה-54 האדומים כאמור הבקיעו, ובדקה ה-88 סלים טועמה מצא בכדור עומק את עדן שרם שדהר, השאיר את ההגנה מאחור והבקיע. אגב, מליקסון שפתח בהרכב הוחלף במחצית. זאב חיימוביץ' לא שיחק כלל מכיוון שהוא עדיין ללא כשיר.

הפועל תל אביב תשוב לארץ ביום רביעי. במועדון מועדדים מאוד מהיכולת של הקבוצה שניצחה בכל משחקיה במחנה האימונים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully