וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת מאסר בפועל לאוהד הפועל תל אביב שהצית את בית וגן

22.7.2012 / 9:45

אלעד פינטו, שהבעיר את מתחם האימונים לפני משחק מול בית"ר במרץ 2011, ספג עונש קשה. שני המסייעים לו נענשו אף הם

אתר רשמי

צפו באימון הקבוצה בהונגריה

שלושה אוהדי הפועל תל אביב ספגו הבוקר (ראשון) עונשים כבדים בבית המשפט המחוזי בירושלים, לאחר שהודו בחלקם בהצתת מתחם האימונים של בית"ר ירושלים בית וגן, במרץ 2011. יומיים לפני המשחק בין הקבוצות, הוצת המתחם ונשרף בחלקו. כמו כן רוססו כתובות נאצה נגד בית"ר.

כחלק מעסקת הטיעון, הורשע המצית, אלעד פינטו תושב מודיעין, בעבירות הצתה וסיוע להשחתת פני מקרקעין והוא ירצה עונש חמור במיוחד של שנת מאסר בפועל. אותו אדם אף נענש בארבעה חודשי מאסר על תנאי אם יורשע שוב בעבירת השחתת מקרקעין. כמו כן, נגזרו על המצית שישה חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים מיום שחרורו, במידה שיבצע עבירה דומה והוא אף נקנס ב-80 אלף שקלים, אותם ישלם לבית"ר ירושלים.

כאמור, שניים נוספים הורשעו עם המצית. על הראשון שבהם, אברהם מוסרי תושב מודיעין, נגזרו שישה חודשי עבודות שירות בגין סיוע והוא יהיה כפוף לחוות דעתו של קצין מבחן. כמו חברו, גם נגדו יעמדו ארבעה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים על שיחזור העבירה והוא יפצה את הקבוצה מהבירה ב-40 אלף שקלים. האדם השלישי, עדן אוסלין תושב תל אביב, ירצה ארבעה חודשי עבודות שירות ושלושה חודשי מאסר על תנאי. הקנס שלו עומד על 30 אלף שקלים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully