וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשון מריט וסרינה וויליאמס לא לוקחים סיכונים

האלוף האולימפי ב-400 פרש לפני הריצה במונאקו בשל כאבים בשריר הירך, הטניסאית פרשה מטורניר וושינגטון בשל כאבי גב

הספירה לאחור לקראת פתיחת אולימפיאדת לונדון כבר עומדת על פחות משבוע, ובתקופה הזו כל פציעה קלה מצליחה להלחיץ את הספורטאים, שמעדיפים שלא לקחת אף סיכון שיכול לעלות להם ביוקר ברגע האמת.

לשון מריט, האלוף האולימפי מבייג'ינג ב-400 מטר, התכונן אמש (שישי) לריצה האחרונה שלו לפני המשחקים האולימפיים במונאקו, ורגע לפני שכל הרצים ניגשו לאדני הזינוק, הוא נעצר לפתע כשחש כאבים בשריר הירך האחורי שלו, והחליט לפרוש מהריצה.

"פתאום השריר שלי קצת רעד", הסביר מריט. הוא הרגיש לחוץ, קצת כמו התכווצות. אבל זה מרגיע שאני יכול להזיז את הרגל בחופשיות עכשיו, ואני חושב שאהיה כשיר לחלוטין לאולימפיאדה. יש לנו צוות רפואי נהדר במשלחת האמריקאית".

גם חברתו של מריט למשלחת, סרינה וויליאמס, העדיפה להימנע מסיכונים מיותרים והחליטה לפרוש מטורניר וושינגטון שייערך בשבוע הבא. אלופת ווימבלדון הטרייה הודיעה שהיא סובלת מכאבי גב שמצריכים מנוחה לפני חזרתה לווימבלדון במטרה לזכות במדליית זהב אולימפית אישית ראשונה.

"אני מאוכזבת שלא אוכל לראות את מעריצי בוושינגטון", אמרה סרינה, שתוחלף בטורניר בבירה האמריקאית על ידי אחותה ונוס. "אבל אני כבר לא יכולה לחכות למאבק על הזהב בלונדון".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully