וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "זה יתרון שאמור להספיק לנו"

19.7.2012 / 22:05

מאמן בני יהודה היה מרוצה מהשערים המאוחרים ב-0:2 על שיראק: "שיחקנו חכם". כפיר אדרי: "לא ציפיתי שנהיה כה חדים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קבוצה ישראלית אחת ידעה לעשות את העבודה באירופה למרות יכולת לא טובה, וזוהי בני יהודה שניצחה הערב (חמישי) 0:2 את שיראק הארמנית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. דינו אנדלובו, שצפוי לעבור בקרוב למכבי חיפה, הסביר מדוע במועדון התעקשו שיישאר למשחקים מול שיראק, כשהבקיע בדקה ה-82 ובישל לפדרו גלבאן בתוספת הזמן. הזהובים השיגו את הניצחון החשוב למרות הרחקתו של אביב חדד עוד לפני ההפסקה. הבלם לא ישחק בגומלין בשבוע הבא בגיומרי. מחר תדע הקבוצה מי תהיה יריבתה בסיבוב הבא, כשבהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי היא עשויה להיתקל בין היתר בגנק של אליניב ברדה או באנורתוזיס של רוני לוי ומשה אוחיון.

דינו אנדלובו שחקן בני יהודה. קובי אליהו
עשה את העבודה. דינו אנדלובו/קובי אליהו

"הלך קשה, אבל האמת שזה משחק רשמי ראשון", התגונן דרור קשטן בסיום. "עשינו חודש הכנות לקראת המשחק ויכולנו לסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה, אבל סוף טוב הכל טוב. הורחק לנו שחקן בדקה ה-45 והיינו צריכים לשחק חכם. השחקנים באמת שיחקו חכם. אני חושב שהארמנים לא הגיעו למצב אחד. ברוב דקות המשחק אנחנו שלטנו. ברור שזה לא הקצב הרצוי, אבל אנחנו רק בתחילת העונה. אני מאמין שתהיה התקדמות בהמשך. זה יתרון שאמור להספיק לנו. אם אתה מבקיע שני שערים בבית, אסור לך לספוג שני שערים בחוץ. נצטרך לשחק עם חכמה והנעת כדור מסודרת בגומלין".

בנוגע לנושא החיזוק, אמר המאמן: "אמרתי כבר שנרצה למצוא חיזוק, אבל אנחנו לא בלחץ. אנחנו חושבים לחזק את הקבוצה ומאמינים שנעשה את זה. כשהדברים יהיו ברי ביצוע, נבצע אותם ואתם תדעו מזה.

קשטן לא שכח להחמיא למצטיין דינו אנדלובו: "כיוון שהוא טוב הוא בבני יהודה. הוא יכול לשחק עוד טוב יותר ואני בטוח שהוא ישחק טוב יותר בהמשך".

הקפטן כפיר אדרי הוסיף: "לא ציפיתי שנהיה כאלה חדים וטובים, התעלינו על עצמנו. היינו יכולים לסיים את הסיפור קודם לכן, זו מקדמה טובה לקראת השבוע הבא. על הגרלת הסיבוב הבא, שם יכולה בני יהודה לפגוש בין היתר את אליניב ברדה וגנק או את אנורתוזיס של רוני לוי, אמר אדרי: "את ברדה כבר ראינו כאן, אולי עדיף את רוני לוי בסיבוב הבא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully