וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דן מורי נפצע ברגלו ויחמיץ את שיראק

17.7.2012 / 18:48

הבלם לא ייכלל בסגל בפתיחת העונה האירופית. קשטן הזהיר מהחוליה הקדמית של הארמנים. רן קדוש חתם באסי גלבוע

בני יהודה קיימה הערב (שלישי) את האימון הטקטי המסכם לקראת משחקה מול שיראק הארמנית ביום חמישי במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. האימון נערך במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון רמת גן ורק מחר תקיים הקבוצה אימון באצטדיון עצמו.

מי שנעדר מהאימון היום הוא הבלם דן מורי, שלא ייכלל בסופו של דבר בסגל הקבוצה למשחק. כזכור סיים מורי את חוזהו בבני יהודה ובשלב זה הוא ינסה למצוא קבוצה בחו"ל. מורי נכלל ברשימת השחקנים שהגישה הקבוצה לאופ"א לקראת צמד המשחקים נגד הארמנים, אך לא תוכנן להיות בהרכב. כעת, בשל הפציעה בכף רגלו, הוא יצפה במשחק מהיציע.

אמש צפו השחקנים בקטעי וידאו ערוכים ממשחקה של שיראק בסיבוב הראשון נגד רודאר המונטנגרית, כאשר המאמן דרור קשטן הזהיר את שחקניו בעיקר מהחוליה הקדמית של הארמנים. קשטן אף התריע מספיגת שער ביתי, שעשוי להקשות על הזהובים בגומלין. למאמן היתה במהלך השבוע התלבטות בקישור, בין שלו מנשה ואמיר עגייב, ולפחות על פי התרגול הערב מסתמן שמנשה הוא זה שיפתח, יחד עם ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן ודינו אנדלובו. אוהדי הקבוצה ישבו ביציע 3, כאשר כל רוכש מנוי קיבל כרטיס חינם למשחק נגד הארמנים.

בתוך כך ממשיכים במועדון, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, לעקוב אחר מעמדו של אביחי ידין, שלא ימשיך בהפועל תל אביב, כאשר בשכונה היו שמחים לקלוט אותו לשורותיהם במידה והקשר לא ייצא לשחק בחו"ל.

שוער המשנה של הכתומים רן קדוש, חתם היום בהשאלה חופשית במדי אסי גלבוע מליגה א' צפון והוא ינסה לעזור לה לעלות לליגה השנייה. לשוער היה חוזה לעונה נוספת בבני יהודה.

בני יהודה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully