וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סיכמה עם מרקוביץ' על הגעתו למחנה

17.7.2012 / 11:46

בלם בוראץ יגיע בחמישי, קשר מונטנגרו קשצ'לאן נחת. נמשך המו"מ עם יובאנוביץ'. שחקן: "העונה תהיה תחרות קשה"

בלם בוראץ הבוסנית, בויאן מרקוביץ', צפוי לנחות ביום חמישי בפולין ולהצטרף לאימוני הפועל באר שבע. השחקן, ממנו התרשם אלישע לוי כשהוא שיחק מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, יצטרף לקשר נבחרת מונטנגרו, מלאדן קשצ'לאן, והשניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, ייבחנו במשחק ביום שישי מול אולימפיאקוס ניקוסיה. "אלישע מנסה לבנות שיטה דומה לזו של מכבי חיפה, שני שחקנים דומיננטיים יתחרו על כל עמדה. העונה תהיה תחרות קשה", אמר שחקן בקבוצה.

כזכור, באר שבע מנהלת משא ומתן כדי להנחית במחנה את הקשר הסרבי ברניסלאב יובאנוביץ' (רשם בשנה שעברה הופעת בכורה בנבחרת), שיכול להיות מתופקד גם כבלם. המנכ"ל אסי רחמים אמור לקבל היום תשובות לגבי השחקן ואם יושג הסדר לגבי הגעתו, הוא יגיע ביום חמישי למחנה. שחקן נוסף שאמור להגיע (רביעי בסך הכל) הוא קשר נבחרת קניה, פטריק אוסיאקו, שאמור להצטרף אחר הצהריים למחנה בתיווכו של סוכן השחקנים אפי סופר.

הבלם הניגרי אוגו אוקה שמחזיק באזרחות אילטקית, המיוצג על ידי סוכן השחקנים ג'קי דהאן, התבקש להגיע למחנה על ידי סוכנו שטען אתמול כי הקשר עימו אבד. מלבד המשחק מול ניקוסיה, באר שבע תקיים במחנה שני משחקים אימון נוספים. ביום שני תפגוש הקבוצה את אלקי לרנקה, בחמישי היא תתמודד מול וידז'ב לודז', קבוצתו של אוקה. "אולי כך נצליח לאתר אותו", אמרו בקבוצה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully