וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "למשקיעים יש רתיעה מהאלימות"

17.7.2012 / 18:33

ראש עיריית ירושלים במסר לאוהדי בית"ר. אייל גולן תרם 10 אלפים ש"ח למיזם: "אני אוהד שרוף. נעשה מה שנוכל כדי לעזור"

מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים ממשיך להגיע לאוהדי הקבוצה והיום (שלישי) הצטרף למיזם גם הזמר אייל גולן, אשר תרם 10 אלפים שקלים והפך בכך ל"חבר זהב". לאחר הצטרפותו אמר גולן: "אני אוהד שרוף של בית"ר, היא אצלי בלב ובנשמה. נעשה כל מה שנוכל כדי לעזור לקבוצה לצאת מהמצב הזה ולהביא אותה למקומות טובים יותר. לאוהדי בית"ר יש את היכולת לשנות וכל מי שיכול לסייע צריך לעשות זאת".

מחר אמורה להתקיים מסיבת עיתונאים רשמית, בה תושק העמותה במרכז מורשת בגין בירושלים וחבר משמעותי נוסף שהצטרף הבוקר הוא אורי מלמיליאן. בדומה לאלי אוחנה, שכבר הצטרף לעמותה לפני מספר ימים, מלמיליאן נחשב לאחד מהסמלים הגדולים ביותר של הקבוצה בכל הזמנים והיום הוא הפקיד את 1,080 השקלים והפך לחבר עמותה.

מלמיליאן אמר: "זו החובה שלי. בית"ר היא לא עבודה או עוד משהו, זה הבית שלי. אני הולך לבנק בבוקר ועוברים לי בראש כל הסרטים - החל משהייתי תינוק בירושלים, דרך האוהד על הגדרות בימק"א, החוויות כשחקן ועכשיו אני סוגר את זה שוב כאוהד ותורם להציל את המועדון ולעשות שינוי. אני שומע שאנשים מדברים על פירוק וזה הזוי, זה לא משהו שבכלל אפשר לדמיין בנוגע לבית"ר ירושלים. זו לא סתם קבוצת כדורגל, זו דרך חיים של אנשים".

אוהדי בית"ר מתכוונים לנסות וגייס שלושה מיליון שקל עד ה-10 לאוגוסט במטרה לרכוש 50 אחוז מהבעלות על המועדון. בעמותה בונים על כך שמסיבת העיתונאים מחר תעניק לפרויקט דחיפה משמעותית ורוח גבית חזקה, ושאחריה יוסרו הרבה חששות של אנשים שעדיין לא מבינים את מהות התהליך. לאחר מסיבת העיתונאים צפויה העמותה לעבור לשיווק אגרסיבי יותר של המיזם עם עמדות טלמרקטינג וניסיון להגיע לכל אוהד אפשרי של בית"ר בכל רחבי הארץ. שמוליק לוי אמר אתמול כי "אני מאמין שאפשר לעשות הכל אם נעשה את זה כמו שצריך, וכרגע אני מרגיש שאנחנו באמת בדרך הנכונה".

אתמול הצטרפו שחקני הקבוצה למיזם והם צפויים להודיע במסיבת העיתונאים על הצטרפות של מספר שחקנים בכירים כחברים בעמותה. השחקנים הצעירים יעזרו גם כן לגייס כספים ויתרמו בעצמם. "זו לא תקופה קלה להיות בה שחקן בבית"ר, אבל אנחנו חזקים ולא שוכחים שגדלנו קודם כל כאוהדים ואנחנו מאוד מחוברים לכאן. לא רק שנתרום, גם נשכנע אנשים ונסייע בכל מה שנתבקש", אמרו השחקנים.

ראש העיר ניר ברקת הוציא מסר מצולם לאוהדי הקבוצה, בו נאמר בין היתר: "אני רוצה לפרגן ותמוך במיזם החשוב שמובילים האוהדים. אני בארצות הברית ונפגש עם עשרות משקיעים ותורמים פוטנציאלים וחלקם נתנו תשובה חיובית, אבל לרובם יש רתיעה מהשקעה במועדון לאור האלימות בשנים האחרונות. המיזם מוכיח שלאלפים מתושבי ירושלים אכפת מהמועדון. בכוחות משותפים ולקיחת אחריות של האוהדים, נוכל לפתוח את העונה ברגל ימין ולייצר עתיד טוב יותר לבית"ר ירושלים הרבה שנים קדימה".

צפו בראש עיריית ירושלים ניר ברקת מתייחס למיזם

לעמותה אפשר להצטרף דרך האתר:

http://www.amutabj.co.il/

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 10:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully