וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוגו אוקה וקשצ'לאן יגיעו להתרשמות

15.7.2012 / 17:30

הבלם הניגרי-איטלקי וקשר נבחרת מונטנגרו ינסו להרשים במחנה האימונים בפולין, יחד עם הבלם מרקוביץ'. סבן חתם רשמית

בהפועל באר שבע ממשיכים במרץ לחפש שחקני חיזוק, והשם החדש שעלה הוא הבלם הניגרי אוגו אוקה, ששיחק בחמש השנים האחרונות בווידז'ב לודז' וכעת נחשב לשחקן חופשי. מדובר בבלם בן 28 (1.85 מ', 85 ק"ג), שנולד בפארמה ומחזיק באזרחות איטלקית, והשתייך בעבר גם בק.פ.ר האנגלית. אוקה, שבשנה שעברה ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ניגריה, ינסה להרשים את אלישע לוי במחנה האימונים של הפועל באר שבע בפולין.

גם קשר נבחרת מונטנגרו מלאדן קשצ'לאן יגיע להתרשמות במחנה בפולין. קשצ'לאן בן ה-29 זכה העונה בדאבל היסטורי עם לודוגורץ הבולגרית, ולפני כן שיחק בלודז' ויגלוניה ביאליסטוק הפולניות. בתחילת דרכו עבר בקבוצות המילואים של בורוסיה דורטמונד וקרלסרוהה. ב-2009 ערך קשצ'לאן הופעת בכורה בנבחרת מונטנגרו, וכעת במאזנו 18 משחקים בינלאומיים.

בינתיים, לאחר שאלישע לוי צפה בקלטת המשחק של הבלם בויאן מרקוביץ', גברו הסיכויים שאף הוא יגיע להתרשמות במחנה האימון. הבלם עוז יפרח מועמד לקבוצה, אבל אם לא יוחתם ייתכן שראיין אדלי ישמש כבלם שלישי. עודד גביש ייצא למחנה ואם תגיע הצעה מפתה עבורו, לא בטוח שבאר שבע תעמוד בדרכו. בכל מקרה, גביש מקבל לא מעט קרדיט העונה וצפוי לשמש כקפטן אם יישאר.

במועדון מגבים את ההחלטה של אלישע לוי להחתים את המגן קלמי סבן, ששוחרר ממכבי תל אביב וחתם היום (ראשון) רשמית בקבוצה מבירת הנגב. המגן, שעל האפשרות שיחתום בקבוצה פורסם בוואלה! ספורט ביום ראשון, ייצא עם באר שבע למחנה האימונים בפולין מחרתיים. "קלמי סבן מגן ראוי שלא שכח לשחק כדורגל", אמרו בבאר שבע על ההחתמה של לוי, שמנסה לייצב את ההגנה באמצעות החתמת בלם זר וכבר החתים את אוסטין אג'ידה. "אמרו שהוא לא שיחק במכבי, אבל הוא רשם כמעט 20 הופעות בעונה שחלפה. שחקן ששיחק עד לפני שנתיים בנבחרת לא יכול להיות רע. עדיף להביא שחקן ישראלי, כולם ראו מה קרה בעונה שעברה עם לואיס טורס".

(עדכון ראשון: 7:00)

קלמי סבן סיכם לעונה בהפועל באר שבע: "מועדון גדול"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully