וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "ססק אמר לי שבאקדמיה חשבו שאני טמבל"

כוכב ברצלונה חשף מעט מהתנהלותו כשהיה צעיר: "היום אני יותר פתוח ולא ביישן בחדר ההלבשה כפי שהייתי בלה מאסייה"

ליאונל מסי יישאר לנצח אחת החידות הגדולות ביותר בכדורגל העולמי. האופי המופנם של הכוכב הגדול מונע מאיתנו להכיר באמת את מי שנחשב לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות המשחק, ולכן כל פיסת מידע קטנה נחשבת לאוצר גדול. בראיון שנערך עימו במגזין 'קפס ספורט' הוא מספר מה חשבו עליו בזמן שהוא היה באקדמיית הנוער של ברצלונה.

"ססק פברגאס אמר לי שכשהייתי קטן, התלבשתי בשקט והם חשבו שאני טמבל", סיפר הארגנטינאי בראיון למגזין ההונגרי. "היום אני יותר פתוח ולא ביישן בחדר ההלבשה כפי שהייתי בלה מאסייה". מסי גם התייחס לניימאר שהכתיר אותו כ'טוב ביותר בעולם', ואמר: "אני מודה מאוד על התגובות של ניימאר לגבי. זה תמיד נחמד כשזה מגיע משחקן אחר".

ובינתיים, חאבייר מסצ'ראנו התראיין לגבי המשך קמפיין מוקדמות גביע העולם בברזיל, ונדרש להשוואה בין הנבחרת לברצלונה, ואומר: "ארגנטינה לא צריכה לנסות להעתיק את בארסה. אין זמן לזה, בארסה עובדת בדרך הזו כבר שנים".

הבלם גם התייחס לתפקוד שלו בברצלונה, ודיבר על מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה: "גווארדיולה הוא המאמן שהשאיר אצלי הכי הרבה חותם במהלך הקריירה שלי. יש לו הרבה במשותף למרסלו ביילסה, שגם הוא מוכשר כדי לאמן את בארסה. בברצלונה אני רוצה להמשיך לשחק כבלם. זה המקום שאני מרגיש בו הכי בנוח".

כך או אחרת, מסי ומסצ'ראנו יחלו יחד עם ברצלונה את שלב קדם העונה ביום שני הקרוב, כאשר המשחק הראשון של סגנית אלופת ספרד יהיה מול המבורג ב-24 ביולי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully