וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בורשטיין פורש, פניני צפוי להיות הקפטן

10.7.2012 / 17:20

מכבי תל אביב פועלת לקראת פרישתו של הקפטן שזכה בשלוש אליפויות אירופה, וצפויה להגיש תביעה לביטוח על אובדן קריירה

אם למישהו היה ספק לגבי פרישתו הממשמשת ובאה של טל בורשטיין – כעת מגיעה החותמת הסופית מצידה של מכבי תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים פועלת מכבי בצעדים הלכה למעשה לקראת פרישתו של הקפטן הצהוב. הנהלת המועדון פנתה לעורך הדין חיים קליר, העוסק בתביעות ביטוח, כדי שיפעל בעבורם בהגשת תביעה לביטוח על אובדן קריירה. משמעות התביעה היא, כמובן, שבורשטיין תולה את נעליו ויפרוש. אם מכבי תזכה בתביעה, היא עשויה אף לקבל החזר על מלוא שכרו של בורשטיין לעונה הבאה.

טל בורשטיין קפטן מכבי תל אביב (ימין) מניף את צלחת האליפות. קובי אליהו
התואר האחרון. טל בורשטיין מניף את צלחת האליפות/קובי אליהו

כזכור, הגארד הוותיק סובל מפציעה טורדנית באזור הירך שהשביתה אותו בשבועות האחרונים של העונה החולפת, ועליו לעבור ניתוח שזמן ההתאוששות ממנו ממושך. בורשטיין אינו מעוניין לעבור את הניתוח, ועל כן רצונו של הקפטן לפרוש. כזכור, בורשטיין פספס את משחקי סיום העונה של מכבי תל אביב בשל אותה פציעה. כמו כן, לפני כמה שבועות שוחרר הגארד, ששימש גם כקפטן נבחרת ישראל, מהסגל הלאומי של אריק שיבק לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה הקרוב. מי שצפוי להחליף את בורשטיין בתפקיד הקפטן של מכבי תל אביב הוא גיא פניני.

בורשטיין (32, 1.98 מ') הגיע למכבי תל אביב בעונת 2000/01 וזכה עם הצהובים בתשע אליפויות ישראל, שבעה גביעי מדינה ושלוש אליפויות יורוליג (ב-2001, 2004 ו-2005). בתחילת עונת 2009/10 עבר השחקן לליגה הספרדית והעביר שנה במדי פואנלברדה, שבסיומה שב ליד אליהו. העונה העמיד הגארד ממוצעים של 6.8 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק במסגרת הליגה, בעוד ביורוליג מספריו היו 3.4 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים.

במכבי תל אביב אמרו: "ידוע לנו שטל פצוע. אם יתברר שהוא למעשה סיים את הקריירה ולא יכול לשוב לשחק, נפעיל את הביטוח כפרוצדורה רגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully