וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיפה הגישה עוד הצעה על אולמדו, יש התקדמות"

10.7.2012 / 8:48

בתקשורת בארגנטינה מאשרים: חיפה הגדילה את הצעתה על אולמדו. במועדון מעריכים: בית"ר לא תימכר ותשחרר את מויאל

אדריאן הרבשטיין

צפו באימון פתיחת העונה של מכבי חיפה

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: יותם בן דוד

"מכבי חיפה הגישה הצעה נוספת. בימים האחרונים נוצר קשר עם נציגו ויש התקדמות בשיחות", זוהי רוח הדברים שעולה מפרסומים הבוקר בארגנטינה, לפיהם מכבי חיפה הגישה עוד הצעה על הקפטן של גודוי קרוז, ניקולאס אולמדו, שעל הפניה של מכבי חיפה לנציגיו פורסם בוואלה! ספורט. על פי הדיווח, במועדון ממתינים לפקס ממכבי חיפה ובו ההצעה לשחקן. אם ההצעה תעמוד בדרישות, כך לפי אותו דיווח, השחקן יעבור.

כזכור, בסוף השבוע פורסם כי מכבי חיפה החליטה להגדיל את ההצעה על אולמדו לאחר שהמאמן ראובן עטר לחץ על ראשי המועדון להחתימו. אולמדו הפך למועמד המועדף של עטר לאחר שהוחלט לרדת מהקשר הארגנטינאי של ארחנטינוס ג'וניור, חרמן בוסואלדו, השחקן שעבורו המריא עטר לארגנטינה.

במקביל, חיפה תמשיך לנסות לצרף את קובי מויאל לאחר שהתברר שכרגע אין רוכש פוטנציאלי לבית"ר ירושלים. כזכור, חיפה הציעה 1.7 מיליון שקל עבור מויאל, בית"ר סירבה ודרשה 2.5 מיליון שקל ולפחות שני שחקנים תמורתו, כולל השתתפות חלקית בשכרם.

בנושא אחר: במהלך הימים הקרובים תתקיים פגישה עם אריק איזיקוביץ', שאמור לאשר את מעברו של אלון תורג'מן למכבי חיפה. חיפה עשויה לרכוש את כרטיסו של השחקן ובכך לצרף אותו אליה לצמיתות. במקביל, חיפה ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה ביום שני הקרוב. עד אז עטר יקיים מספר משחקונים פנימיים. מהראשון שבהם שנערך שלשום לא ניתן היה ללמוד דבר על ההרכב המתגבש. שלומי אזולאי ורועי עטר כבשו לזכות שתי הקבוצות שנפרדו בתיקו 1:1. נציגיו של קשר נבחרת גאנה עובד אנסה הבהירו למכבי חיפה שיגיע למחנה רק לאחר שיתקבל אישור רשמי מהמאמן ראובן עטר.

טאלב טואטחה טרם חתם על חוזה לשלוש שנים והוא אמור לעשות זאת בקרוב. עד כה התגלעו פערים מינוריים בנוגע לניסוח חלקים מסוימים בחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully