וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיינר מדלי חתם במכבי תל אביב

הפורוורד צייץ: "חתמתי לשנתיים, נרגש מהאתגר". ירוויח 1.9 מיליון דולר. בלאט: "שמח שהבאנו אותו, הוא בדיוק מה שחיפשנו"

ניק קיינר מדלי הערב (שלישי) במכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי צייץ הערב בטוויטר שלו וכתב: "חתמתי הרגע במכבי תל אביב לשנתיים. אני נרגש מאוד מהאתגר החדש". קיינר מדלי צפוי להשתכר במהלך השנתיים הללו כ-1.9 מיליון דולר, כשהעברתו הסופית ככל הנראה תיסגר בקרוב. הפורוורד, לו הוענקה אשתקד אזרחות מאזרבייג'ן, אמור להיות מחליפו של דיוויד בלו, שהודיע על פרישה, זמנית לפחות, מכדורסל מקצועני. בדומה לבלו, גם מדלי ניחן ביכולת קליעה מבחוץ ויכול לשחק אף בעמדת הסמול פורוורד במידת הצורך.

"ניק הוא תוספת נהדרת למועדון", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, "גם כשחקן וגם כאישיות. הוא בדיוק מה שחיפשנו בעמדה 4 בעקבות עזיבתו של בלו. הוא יתרום לנו רבות גם במשחק הפנים וגם בקליעות מבחוץ. גם ההגנה האגרסיבית שלו מצוינת לנו וכמובן ההתלהבות האדירה שמאפיינת אותו. שמנו עליו עין כבר לפני כמה שנים ואני שמח שהצלחנו להביא אותו למכבי".

מדלי (29, 2.03) שיחק באוניברסיטת מרילנד עד 2006 ולאחר מכן הגיע לאירופה. תחילה הוא שיחק תקופה קצרה בארטלנד דרגונס מגרמניה ושב לליגת הפיתוח האמריקאית, לסי פולס סקיפורס, לפני שהגיע לליגה הספרדית.

בספרד, מדלי עבר תחילה בגראן קנאריה ולאחר מכן בקאחסול סביליה, אסטודיאנטס ובעונה האחרונה הוא הופיע במדי ולנסיה. עונת השיא שלו הייתה באסטודיאנטס, כשקלע 17.6 נקודות למשחק וסיים במקום השלישי ברשימת הריבאונדרים בליגה והרביעי באותה רשימה ביורוקאפ. באותה עונה אף נבחר לחמישיית העונה בליגה הספרדית. בעונה החולפת הוא קלע 12.6 נקודות למשחק בליגה ו-13.5 נקודות למשחק באירופה, שם הוביל את ולנסיה לגמר היורוקאפ ונבחר לחמישיית הטורניר.

צפו בביצועיו של קיינר מדלי בולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully