וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עשויה לרכוש את אלון תורג'מן

9.7.2012 / 11:59

הסכם ההשאלה של החלוץ טרם אושר, חיפה תיפגש עם איזיקוביץ'. הדיון עם דודו דהאן בפרשת סארי פלאח נדחה

אדריאן הרבשטיין

צפו באימון פתיחת העונה של מכבי חיפה

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה מנסה להתחזק לקראת העונה הקרובה והיום (שני) נודע כי היא עשויה לרכוש את כרטיסו של אלון תורג'מן מבית"ר טוברוק. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל לאחר פגישה שאמורה להיערך בימים הקרובים בין בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ', שעדיין מחזיק בכרטיסו, לבין הירוקים. כזכור, לאחרונה נחשף כי חוזהו של אלון תורג'מן לארבע שנים במכבי חיפה למעשה אינו תקף וזאת בגלל ההסכם בין מכבי חיפה לטוברוק, המאפשר לאחרונה לשחרר אותו בסיום כל אחת מהעונות בהסכם. בפגישה יוחלט האם טוברוק תשאיל את השחקן לעונה נוספת, או תמכור את כרטיסו ליעקב שחר. תורג'מן, שלא נחשב לשחקן הרכב קבוע, כבש בעונה החולפת חמישה שערים וביסס את מעמדו גם בנבחרת האולימפית.

הקבוצה ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה ביום שני. ראובן עטר שוחח עם השחקנים ואמר להם: "מעכשיו נקיים פעמיים בשבוע משחקי אימון פנימיים, זאת תהיה ההכנה שלכם עד הליגה". אתמול התקיים משחקון כזה, אך לא התקבלה בו תמונה לגבי ההרכב המסתמן בהמשך. באחד ההרכבים תורגל אייל משומר כבלם ודור כוכב הצעיר כמגן ימני. המשחקון הסתיים בתוצאה 1:1, כששלומי אזולאי ורועי עטר, בנו של המאמן, כבשו את השערים. ויאם עמאשה ואוראל דגני התאמנו בצדי המגרש ועדיין אינם כשירים, אך ייצאו למחנה. למחנה אמורים להגיע מספר שחקנים למבחנים. סוכניו של קשר נבחרת גאנה עובד אנסה שוחחו פעם נוספת עם אנשי מכבי חיפה ונראה כי הוא יגיע למחנה, אם כי לא התקבלה החלטה סופית.

בנוגע לרכש, כפי שפורסם בסוף השבוע המועדון החליט להגדיל את ההצעה על ניקולס אולמדו ומסר ברוח הזו הועבר באמצעות סוכניו לקבוצתו, גודוי קרוס. בארגנטינה פורסם אמש כי אולמדו מתקרב לקבוצה. לגבי קובי מויאל, חיפה הגישה בסוף השבוע הצעה בעל פה לרכוש את השחקן תמורת 1.7 מיליון שקל, אולם בבית"ר ירושלים דורשים 2.5 מיליון ושחקנים. אולמדו ומויאל נמצאים בסדר עדיפות גבוה אצל עטר, אבל אם בית"ר לא תתגמש במחיר בימים הקרובים, חיפה תודיע כי היא יורדת מהעסקה. במועדון מעריכים שאם בית"ר לא תימכר השחקן יעבור.

טאלב טואטחה טרם חתם על חוזה לשלוש שנים. גם אתמול התעכבה החתימה על הסיכום הסופי ובחיפה מעריכים שמדובר בעניין ביורוקרטי בלבד והחוזה ייחתם היום. עד כה התגלעו פערים מינוריים בנוגע לניסוח חלקים מסוימים בחוזה. שכרו של טואטחה: 105 אלף דולר בעונה הראשונה, 115 אלף בשנה השניה, 125 אלף בשלישית. סוכן השחקנים דודו דהאן ביקש לדחות את הדיון בעניינו לעוד שבועיים והוא לא יתקיים ביום רביעי הקרוב. סארי פלאח עדיין ברומניה ואם יחזור למכבי חיפה, הוא יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית לפני שיתחיל להתאמן. אם זה יקרה, דהאן ינסה להשיג הצעה רשמית מקבוצה אחרת.

לאחר שעברו אתמול בדיקות דם, שחקני הקבוצה והמאמן ראובן עטר עברו הבוקר בדיקות שגרתיות במתחם האימונים בכפר גלים. הבדיקות נערכו בפיקוח רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully