וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם נג'ובו מגיע כדי לחתום

6.7.2012 / 11:04

הקשר הזמבי שזכה עם קרית שמונה באליפות, צפוי לנחות ולחתום לשלוש שנים. גורם: "ההגנה היא הבעיה, כעת נהווה איום"

אלישע לוי ממשיך במלאכת הרכבת הסגל בהפועל באר שבע, וכעת צפוי לצרף שחקן רכש נוסף - וויליאם נג'ובו. הקשר הזמבי ששיחק בשנים האחרונות בעירוני קרית שמונה ואף סייע לה לזכות באליפות היסטורית בעונה הקודמת, יגיע בתחילת השבוע הבא לישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשלוש שנים בבאר שבע. נג'ובו מצטרף לאוסטין אג'ידה, ניקולאס פלצ'וק ותומר סוויסה שכבר חתמו בקבוצה במהלך הקיץ.

"נג'ובו וסוארס יחד יעשו לנו סדר במכרז השדה, מה שהיה חסר בעונה שעברה", אמר גורם בבאר שבע לאחר הסיכום. "החלק ההגנתי הוא הבעיה של באר שבע ויחד עם החתמת בלם ומגן נוכל להוות איום על קבוצות אחרות. אנחנו מתקדמים לאט לאט עם הרכש, ההבדל הגדול העונה הוא שאנחנו עושים את זה בצורה מושכלת. לא ממהרים לשום מקום ולוקחים שחקנים זרים חיוניים כמו אג'ידה ונג'ובו, או הצירוף של פלצ'וק שנחשב לישראלי לכל דבר". נג'ובו הוא הזר השלישי של באר שבע ולוי יצרף בלם זר. אם המצב יאפשר, תושלם מכסת הזרים.

נג'ובו, 25, הגיע לעירוני קרית שמונה בקיץ 2009 כשזו הייתה בלאומית ובשלוש עונות עזר לה לעלות ליגה, לזכות שלוש פעמים בגביע הטוטו (פעם אחת בלאומית) וכאמור אשתקד בתואר האליפות. בעונה שעברה מעמדו המקצועי דעך קצת, בין היתר בגלל פציעות, והוא רשם 23 הופעות ליגה בלבד בהן סיפק שני בישולים.

אלישע לוי מחפש תקופה ארוכה שחקן זר למרכז השדה, זאת לאחר שעסקת צירופו של הליטאי מינדאוגאס פאנקה פוצצה ברגע האחרון. כזכור, בימים האחרונים מתאמן בקבוצה גם הקשר גיורגי ג'אנלידזה. הגאורגי ייבחן במשחקי האימון בשבוע הבא ואז תתקבל החלטה לגביו. כעת ינסו במועדון להאיץ את המשא ומתן עם ניר נחום (רק קשר ישראלי נוסף יצטרף כנראה, והוא המועמד המוביל) והבלם המקדוני דניאל מויסוב. גם הבלם אושרי רואש נלקח בחשבון, למרות שראשי הפועל חיפה ביקשו מהנהלת הקבוצה לרדת מהשחקן.

אלונה ברקת נפגשה אתמול (חמישי) עם נציגי האוהדים וסיפרה להם כי היא מתכוונת לפתוח עמותה שתכלול בתוכה את תושבי העיר באר שבע במטרה לקרבם לקבוצה. בקמפיין של ברקת יושקעו כספים רבים במסגרתו יעברו אוהדים מדלת לדלת במטרה לקרב את תושבי העיר לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully