וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אנטון שוטבין על סף חתימה

6.7.2012 / 9:12

השחקן הצעיר (23, 2.06) שהתקדם בשורות אשדוד צפוי להיות הישראלי השני שחותם בקבוצה של ג'ף רוזן אחרי עידו קוז'יקרו

אנטון שוטבין, שחקנה של מכבי אשדוד בעונה שעברה, נמצא על סף חתימה בשורות מכבי חיפה. אי הוודאות סביב אשדוד הובילה את שוטבין לחפש קבוצה אחרת, כשלא מעט קבוצות התעניינו בשורותיו, כשההצעה מהקבוצה מהכרמל קסמה לו יותר מכל. הוא צפוי לחתום על חוזהו בקרוב, ולהיות הרכש הישראלי השני בקבוצה של בראד גרינברג, אחרי עידו קוז'יקרו.

שוטבין (23, 2.06), יליד אוקראינה, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. כשסיים גיל נוער חתם בבית"ר בנימינה והיה לאחד השחקנים הטובים בלאומית, מה שהוביל אותו בעונת 2008/9 להפוך לשחקן אימונים במכבי תל אביב. את עונת 2009/10 פתח בגלבוע/גליל, אך אחרי זמן קצר עבר לאליצור יבנה מהלאומית והעביר עונה טובה מאוד.

שוטבין החליט לנסות את מזלו באירופה בעונת 2010/11 וחתם בפרייבורג מהליגה הגרמנית השנייה שם רשם 10.4 נקודות ו-3.9 ריבאונדים. העונה החליטו במכבי אשדוד לצרפו, ולא התאכזבו כשהפורוורד רשם אמנם רק 3.1 נקודות ו-1.4 ריבאונדים, אך בכמה משחקים הציג יכולת מעולה.

עד כה הסגל של הירוקים הוא דליל בהחלט, כשמלבד קוז'יקרו חתומים הזרים פול סטול ודונטה סמית'. בחיפה עושים מאמצים לצרף רכז ישראלי מחליף וגארד מוביל נוסף, אך נושא צירופו של דגן יבזורי מגלבוע/גליל תקוע. שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים הם ליאור שגב וגור פורת.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully