וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתיחות חדשה בין דיוויד בלאט וההנהלה

28.6.2012 / 18:30

בין הצדדים ישנם לא מעט חילוקי דעות על בניית הסגל, וגם נוכחות המאמן עם נבחרת רוסיה היא מקור לבעיה. תגובת מכבי תל אביב: "זהו שקר גס"

זליגת השחקנים המאסיבית ממכבי תל אביב, ובמקביל ההתמהמהות בהחתמות חדשות מתחילות לתת את אותותיהן: לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה שוררת מתיחות חדשב בין הנהלת האלופה הישראלית למאמן דיוויד בלאט. בלאט שוהה בימים אלה בארה"ב עם נבחרת רוסיה ומתכונן לקראת המשחקים האולימפיים, ובמועדון הצהוב יש גורמים הסבורים כי ערוץ מקצועי זה של בלאט, אליו הוא מנתב כרגע את מיטב האנרגיות שלו, פוגע בהכרח בעבודתו במכבי. "בלאט לא יכול להשקיע את כל מרצו בבניית הקבוצה", חוששים הגורמים.

הצדדים אמנם הסכימו, כזכור, על המשך דרכו של בלאט לשנתיים נוספות ביד אליהו, אולם אחת הסיבות העיקריות לעיכוב החתימה המחודש עם בלאט היתה נבחרת רוסיה, ומסיטואציה כזאת בדיוק המתרחשת בימים אלה חששו ראשי מכבי.

מוקד מתיחות נוסף בין המאמן להנהלה הוא בניית הסגל. בנושא זה קיימים בין בלאט וקברניטי מכבי לא מעט חילוקי דעות: אין זה סוד שבלאט רצה לראות את ריצ'רד הנדריקס ממשיך בקבוצה, כאשר אם היה הדבר תלוי במאמן, גם קית' לנגפורד היה נשאר במדים הצהובים. כזכור, הנדריקס עזב למילאנו, בעוד לנגפורד עשוי לעזוב לקבוצה אחרת באירופה, אולי ברצלונה, כשגם קבוצות מאיטליה ורוסיה עוקבות בדריכות. במידה ואכן יעזוב לנגפורד, האפשרות כי דורון פרקינס ישוב למדים הצהובים עדיין עומדת על הפרק.

ממכבי תל אביב נמסר: "זהו שקר גס, אין בידיעה שמץ של אמת. כשנחתם ההסכם החדש עם בלאט, היה ברור לנו לגמרי שהוא שוהה עם נבחרת רוסיה עד תום המשימה האולימפית והסכמנו על כך לחלוטין. יתרה מכך, אנו נמצאים בקשר רציף והדוק עם בלאט ועובדים סביב השעון, בשיתוף פעולה מלא, על בניית סגל חזק ואיכותי לעונה הבאה, אין שום השפעה לכך שהמאמן לא נמצא פיזית בתל אביב. כל הכתוב בידיעה הוא פשוט המצאה אחת גדולה, בלי שום קשר למציאות".

כמו כן , בהנהלת מכבי תל אביב יש לא מעט תומכים בהחזרת שרונאס יאסיקביצ'יוס, אולם בלאט מתנגד למהלך. צעד נוסף שמכבי שוקלת, למגינת ליבו של בלאט, הוא להחזיר את סופוקליס שחורציניאטיס.

ובינתיים: התקדמות במשא ומתן עם יותם הלפרין

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully