וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה להתאחדות: לא רוצים יותר לחלל שבת

ראשי המועדון ביקשו מההתאחדות לקיים משחקים רק בצאת השבת "מתוך כבוד לשומרי מסורת". המגבלות מצ'רלטון יפריעו?

האם מכבי נתניה לא תארח משחקים בשבת? היום (חמישי) פרסמה הקבוצה מכתב שראשיה שלחו להתאחדות לכדורגל, ובו הם מבקשים לא לשחק ביום המנוחה היהודי על מנת להימנע מחילול שבת, בניסיון להתחשב באוהדים הדתיים של המועדון.

"לאור פניות רבות מקהל אוהדינו הדתיים", כתב הנשיא גיל לב להנהלת ההתאחדות לכדורגל, "שהינו משמעותי ביותר, ובשל החשיבות אותה אנו רוחשים לשומרי מסורת ולכיבוד רגשי הזולת, כמו גם לערכי מורשת, נבקשכם לגרום לכך שמשחקי מכבי נתניה ישוחקו לאחר צאת השבת.

"ידוע לנו כי קיימת התחייבות לזכיין השידור (צ'רלטון)", המשיך לב, "וברור לנו שבמקרים נקודתיים בהם הזכיין יבחר לשדר את מכבי נתניה בשבת לא יהא מנוס מלעשות כן. בכפוף לסייג זה, נבקש כי בקשתנו תכובד".

יש לציין שאין זו הפעם הראשונה שבה קבוצות מליגת העל מבקשות בקשה מסוג זה, ובעבר גם בית"ר ירושלים העלתה בקשה זו לאחר שהציגה 5,000 חתימות של אוהדיה. בהתאחדות הבהירו לבית"ר שסיכום כזה יכול לעבור רק בעת החתימה עם הגוף המשדר.

היום ייעשה מאמץ נוסף לצרף את מוראד אבו ענזה למועדון. בשלב הזה מוכנה בני לוד להשאיל את אבו ענזה לנתניה עם אופציה לרכישה בתום העונה אך בתמורה דורשת מהשחקן, שמסיים חוזה בעוד שנה, לחתום על חוזה לשנתיים. אבו ענזה מסרב לתנאי הזה בכל תוקף והודיע לאבו סובחי שבכל קונוטציה בה לא יסיים דרכו בבני לוד הוא יישאר עוד שנה בבני לוד עד לסיום חוזהו.

בנתניה ממתינים ליום ראשון אז צריך לתת פיראס מוגרבי תשובה סופית אם הוא מצטרף למועדון. מוגרבי ממשיך לבדוק נסיונות להצטרף לקבוצה מחו"ל ומאוד מעוניין לעשות את המעבר גם עבור חוזה נמוך יחסית בשלב ראשון אך גם החלוץ מבין שהארכה שנתניה נתנה לו להחליט הסתיימה והוא חייב יהיה לתת תשובה סופית בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully