וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון עבר בדיקות רפואיות וסיכם לשנתיים בקובאן

22.6.2012 / 13:38

חשיפה: רכז מכבי ת"א נחת בחשאי ברוסיה וסיכם עם הקבוצה שסיימה שלישית בליגה המקומית. הגארד ירוויח כ-1.7 מיליון דולר בכל התקופה. קיצ'ן, טיוס או לנדסברג עשויים להחליפו

כבר באפריל חשפנו: אוחיון דורש חוזה חדש ממכבי תל אביב, ואם לא יקבל הוא יעזוב

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון, השוהה בארצות הברית, יצא אתמול (חמישי) בחשאיות לרוסיה, עבר בדיקות רפואיות בלוקומוטיב קובאן והגיע לסיכום על חוזה לשנתיים בשכר של 1.7 מיליון דולר נטו לכל התקופה. לאחר הבדיקות שב הגארד לחופשתו בארצות הברית ונראה כי מכבי תל אביב תצטרך להסתדר בלעדיו בעונה הבאה.

כזכור, לאחרונה הוזכר אוחיון כמועמד לעבור למספר קבוצות באירופה, וקיבל הצעות מהליגה היוונית, הרוסית והספרדי, אך כעת נדמה כי יבלה את העונה הקרובה בקובאן.

בימים האחרונים החלו הצהובים לבדוק חלופות, כאשר המגעים עם שחקן מכבי חיפה סילבן לנדסברג הואצו. גם מועמדותם של שחקן מכבי אשדוד בעונה החולפת אלכס טיוס, שקיבל לאחרונה אזרחות, ושחקן מכבי ראשון לציון דרווין קיצ'ן, מתחזקת. נראה כי לפחות שניים מתוך השלושה ישחקו בעונה הבאה במכבי תל אביב.

אוחיון סיים העונה שנת בכורה נפלאה במכבי תל אביב, תוך שהעמיד ממוצעים של 5.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק ביורוליג. בסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס השתדרג רכז הנבחרת למספרים של 9.8 נקודות, 3.8 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק, מה שחיזק את מניותיו בשוק השחקנים האירופאיים.

מכבי תל אביב הגיבה לפרסום: "הופתענו לקרוא היום בכלי התקשורת ידיעות לפיהן יוגב אוחיון סיכם בלוקומטיב קובאן מרוסיה. מאחר שהשחקן נמצא תחת חוזה במכבי ואף לא נעשתה אלינו כל פנייה רשמית בנושא, אנו מתקשים להאמין שהידיעות נכונות, אך אם יתברר שהשחקן אכן פעל כך, זהו מעשה שלא ייעשה ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

לוקומטיב קובאן נחשבת לאחת הקבוצות הטובות ברוסיה בשנים האחרונות. את הקבוצה אימן אשתקד ב'וזידר מאליקוביץ' האגדי, שזכה בעבר בארבע אליפויות אירופה: 2 עם יוגופלסטיקה ספליט, אחת עם לימוז' ואחת עם פנאתינייקוס, ובמקביל מדריך את נבחרת סלובניה. עם זאת, בסיום העונה הוחלט לא להאריך את חוזהו, ולמנות את שחקן העבר הרוסי יבגני פשוטין לתפקיד. כוכבי הקבוצה אשתקד היו ג'רמיה מאסי, סרגי ביקו, עלי טרואה וצמד האמריקאים קייסי ריברס וליונל צ'אלמרס, שהובילו את המועדון עד המקום הרביעי בעונה הסדירה וחצי גמר הפלייאוף, אותו סיימו בסופו של דבר במקום השלישי. לעונה הבאה כבר הוחתם אקס מכבי תל אביב, סימאס יסאיטיס, כשקובאן תיטול חלק במפעל היורוקאפ.

בינתיים, נמשכת חוסר הבהירות סביב מצבו של יותם הלפרין. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לרכז יש מספר הצעות מאירופה, ביניהן מקאחה לבוראל וקאזאן . עם זאת, יש לציין כי הלפרין אינו מעוניין להמשיך ולשחק ברוסיה. בניגוד לפרסומים, אין סיכום כספי סופי בין השחקן למכבי תל אביב ולמרות רצונה העז של מכבי להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח, ישנם עדיין פערים כספיים בין הצדדים, כשבמקביל השחקן נתקל בבעיות מול מס ההכנסה.

המועמדים להחליף את יוגב אוחיון במכבי תל אביב: גל מקל ומורן רוט

יוגב אוחיון: "בסך הכל ביקשתי משכורת כמו של גיא פניני וטל בורשטיין"

מקורבי יוגב אוחיון: ”מכבי תל אביב מנסה להציג אותו רע”

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully